2018. április 11., szerda

Az első csalánozás

Áprilisi feladatom, hogy minél több és többféle önkéntes vállalással minél több sissypontot gyűjtsek össze. Később, amikor Uram már értékelte a próbálkozásaimat és megállapítja az egyes feladatok pontértékét közé fogom tenni a táblázatot, hogy mi mennyi sissypontot ér. Akkor majd a heti értékelő táblázatomat is közzéteszem, lehet, hogy Uram megszavaztatja majd az olvasókat, hogy szerintük elegendő pontot gyűjtöttem-e az adott héten. 
Addig csak próbálkozok, tegnap az év első csalánozásával, amit a kis golyóimra és az előrehúzott fitymámra kötött  1,5 literes ásványvizekkel tettem nehezebbé.
A golyókra a bevált módon kötöttem fel a flakont, a fitymát pedig előrehúztam és erősen bekötöttem. A fűzőt hozzákötöztem egy zsinórhoz, amit átvezettem az ablak felett futó csövön és a végére egy újabb másfél literes flakont kötöztem.


Ahogy hátraléptem a zsinór megfeszült és felemelte a flakont, az húzta előre és felfelé a kis pisilőmet, így kitéve a csalánozásnak.



Most csak a kis pisilőt csalánoztam, úgy hogy egy percen keresztül csapkodtam egy csokor csalánnal. Az év első csalánozásának ez is erős volt, nagyon csípett. A nyomai rendesen látszottak és órákkal később és érzékeny volt a szerencsétlen kis pisilő.






A csalánozással és a súlyokkal az előzetes számításaim szerint tegnap összesen 16 sissypontot szereztem. 
Ennek persze csak akkor tudni majd az igazi értékét, amikor Uram majd eldönti hány sissypontot kell egy héten összegyűjtenem, hogy érvényes legyen az adott hét.

Ma Uram megdicsért az igyekezetemért és a kivitelezésért is.

Köszönöm szépen, Uram!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése