2018. június 28., csütörtök

Fájdalom és élvezet - folyatás csalánnal


Az elmúlt négy héten mindig sikerrel teljesítettem a hetet, minden héten sikerül 50 sissypontot összegyűjtenem, így Uram engedélyezte a kis pisilőm elfolyatását. Az időpontja 27-e, szerda volt, a módja pedig egy elég fájdalmas módszer:

Miután bedugtam a sissylyukam gumit kellett húznom a szánalmas kis pisilőmre, aztán hátratenni a kis pisilőt, csalánt tenni a bugyikámba és felhúzni a bugyit úgy, hogy a csalán a golyóimat, a zacsimat csípje. Ezután addig riszálni, mozgatni a seggem, amíg a kis pisilő elfolyik a gumiba, amiből aztán megehetem.
A következő módon hajtottam végre a feladatot, ezt a beszámol ót írtam Uramnak, aki elfogadta azt.

Amint hazaértem rögtön lementem csalánért. Leráztam róluk az esővizet, aztán kiraktam őket, hogy megszáradjanak.
Elmentem WC-re, megmostam a lyukam, megborotválkoztam, szóval előkészültem a folyatásra. Elővettem, amire szükségem volt, a régen használt gumit kipróbáltam és jól tettem: meghúztam és elszakadt. Kellemetlen lett volna, ha a kis pisilőre húzáskor szakad el, akkor kell még elővenni másikat. Így most új gumit használtam a folyatáshoz.

Lefeküdtem és feldugtam a jól besíkosított vibrit a sissylyukamba. Kiválasztottam egy sissydream című videót és elindítottam. Mozgattam a sissylyukamban a vibrit, minden irányban, hagytam párszor egészen kicsúszni és úgy dugtam vissza. 



Felállt a kis pisilőm, érzetem, hogy a lyukam egyre tágabb.


Nemsokára kivettem a vibrit és elkezdtem feldugni a plugot. Egy lassú, határozott, folyamatos mozdulattal toltam fel. Könnyen bement, egy percen belül már a helyén volt, tövig a lyukamban.



Felhúztam a nevetséges kis pisilőmre a gumit és felvettem az előkészített bugyit. 



A rózsaszín pamut bugyikámat választottam, mert elég nagy, hogy a lábam közt hátul megtartsa a kis pisilőt és a golyókat, ne lógjanak ki, és elfér benn sok csalán is.
Betettem a csalánt a bugyikámba és felhúztam a bugyit.





Borzasztóan égett!!! A kis pisilő is kapott, a gumin keresztül is éreztem a csalánt, de az semmi nem volt a zacsimat ért hirtelen, irtózatos szúró fájdalomhoz képest.
Egy percig azt hittem, hogy nem bírom ki, hogy fel kell adnom. Lehet, hogy elszoktam tőle, lehet, hogy csak most voltam hiperérzékeny, de a legvalószínűbb az, hogy ha csalánozom a kis pisilőt, vagy telerakom a bugyit csalánnal, mindig fokozatos a terhelés, soha nem egyszerre, hirtelen a legérzékenyebb területre, vékony bőrfelületre kapom az "áldást"...

Kibírtam az erős, kezdeti fájdalmat, muszáj volt kibírni, ha el akartam folyatni a kis pisilőmet. Valamit valamiért… Élvezetet fájdalomért...

Miután meg bírtam mozdulni, letérdeltem az ágyon, 


aztán hasra feküdtem és nekikezdtem a riszálásnak, a csípőm előre-hátra mozgatásának, a combjaim összeszorításának, hogy elfolyathassam a szánalmas kis pisilőmet.



Ez, kb. 2 perc alatt sikerült is. Biztosan az erős fájdalom miatt tartott ilyen sokáig, majdnem két percig.
 Ezután igyekeztem volna gyorsan szabadulni a csalántól, de kb. egy percen keresztül csak feküdtem, lihegtem. Aztán lehúztam a seggemről a bugyit, feltérdeltem, kivettem a csalánt a bugyimból.





Amikor levettem a gumit a kis pisilőmről szokás szerint kiöntöttem a számba a gecit és lenyeltem, aztán a számban kifordítottam a gumit és lenyalogattam, leszoptam a maradék gecit róla.







Miután ezt is lenyeltem lefotóztam a megcsalánozott zacsimat és a seggem alját, 



aztán kihúztam a plugot, elmostam mindent, megmostam magam és végül elkészítettem a szokott záróképet.



Uram, nagyon szépen köszönöm a folyatásomat! Fájdalmas volt égett a seggem és a zacsim, de nagyon jó is volt, nagyon megkönnyebbültem. És jó érzés tudni, hogy kiérdemeltem a kis pisilőm folyatását, 4 héten át megdolgoztam érte és a mai napon is fájdalommal fizettem az élvezetért.
  

Köszönettel és tisztelettel:
bugyis gézuka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése