2018. augusztus 27., hétfő

Pontgyűjtés

A múlt héten, a szánalmas kis pisilőm szerdai folyatása után, újra elkezdhettem a sissypontok gyűjtését. Uram újra 4 hetes periódust határozott meg. Az első, rövid héten csak 75 pontot kellett szereznem, a következő három héten pedig heti 100 pontot kell majd.
Csütörtökön Uram egy hibámért (elfelejtettem elküldeni Uramnak a reggel készített képeimet) 5 büntetőpontot adott, tehát a héten nem 75, hanem 80 pontot kellett szereznem.
Az alábbiak szerint teljesítettem a hetet:


A héten a legtöbb pontot (42 sissypont) a kis pisilőm kötözésével szereztem.


Sok pontot (38 sissypont) gyűjtöttem a golyóimon lógatott 1,5 literes flakonnal is, amit többféleképpen is használtam.




A ma kezdődő héten már 100 sissypontot kellene gyűjtenem, de mivel ezen a héten 4 napig nem tudok pontgyűjtéssel foglalkozni, így esélytelen a 100 pont megszerzése, a mostani héten tehát nem lesznek pontjaim, így automatikusan tolódik a folyatásom és nem 4, hanem minimum 5 hetet kell rá várnom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése