2019. október 21., hétfő

Sikeres második hét, rekord döntések, csalánozás

Uram ma elfogadta a múltheti teljesítményemet, amikor összesen 163 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb pontot (54 sissypont) a kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem. Bedugott sissylyukkal lementem és szedtem egy nagy csokor csalánt.



Először egy percen át vertem a kis pisilőmet egy csokor csalánnal, a szabadban, ami a szabadtéri bónusszal együtt 6 pont.




Ezután a többi csalánt felhoztam a lakásba, ahol bugyikára vetkőztem és a bugyikámat elől és hátul is teleraktam csalánnal, így végeztem házimunkát, mosogatást.















A héten két egyéni rekordot is felállítottam, az első: 
3 óra és 37 percen keresztül volt bedugva a sissylyukam, amivel a kötelező 1 órás tágítás teljesítésén kívül még 15 sissypontot is szereztem.



Bedugott lyukkal végeztem házimunkát, voltam kint a szabadban, így végeztem a csalánozást, így pihentem és természetesen így végeztem a pisis gyakorlatot is.

A második rekord: az egy napon szerzett pontok mennyisége: pénteken 86 sissypontot gyűjtöttem. Ebben a csalánozás és a rekord hosszúságú tágítás segített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése