2020. január 7., kedd

Új év, új szabályok


Az indén is folytatódik a képzésem, Uram tovább nevel engem, hogy engedelmes, használható sissy legyek. A képzés az eddigiekhez hasonlóan folytatódik, alapvetően az élvezéseim, a kis pisilőm folyatásának szabályozásával.
Az eddigiekhez képest két alapvető változást vezetett be Uram 2020-ra:
1. Csak akkor élvezhetek el, ha előtte egy férfi rendeltetésszerűen használt engem, elélvezett a számban, vagy a sissylyukamban. Ez azt jelenti, hogy a pontgyűjtő periódusom alatt legalább egyszer szopnom kell, vagy meg kell dugjanak engem.

2. Ezentúl csak sissygazmussal élvezhetek el, azaz a kis pisilőm izgatása nélkül, csak a sissylyukam dugásától, vibrátorozásától.

Ezeken kívül tovább folytatódik a pontgyűjtés, egyre hosszabb, több hetes periódusokat kell majd teljesítenem az évben.

Év végén Uram azt a feladatot adta, hogy tegyek javaslatot a 2020-as év pontgyűjtő gyakorlataira, azok pontértékére. Összeállítottam egy listát, amiben a 2019-es feladataimat vettem alapul, azokat szigorítottam, ahogy, szerintem Uram elvárta volna.

Nem túlzottan, de mindenképpen nehezítettem a pontgyűjtést, nehezített feladatokkal, vagy ugyanazokkal a feladatokkal, de kevesebb sissypontért.
Uram ma megdicsért a munkámért és minden javaslatomat elfogadta, egyetlen szigorítással.
Az eddigi két kötelező gyakorlat helyett idén 3 kötelező gyakorlatom lesz. Ezeket jutalmazás nélkül minden nap el kell végeznem, kivéve a heti egy pihenőnapomat. Amennyiben valamelyik kötelező gyakorlatot egy nap elhagyom, akkor az -10 pont. Ezt más feladatokkal egyenlíthetem ki.
2020-ban kötelező gyakorlatok:
1. A sissylyukam 60 perces tágítása
2. Pisis gyakorlat, pisiivással (itt szigorított Uram: hetente egyszer az összes pisimet meg kell innom, nem csak egy kortyot, mint általában)
3. 60 percre hátratett kis pisilő
A legtöbb gyakorlatot hosszabb ideig kell végezni, vagy kevesebb pontot ér, mint eddig, így nehezebb a hetente szükséges pontszámot elérni.
További változás, hogy két új gyakorlat is van:
1. Mások, idegenek pisijének megivását alkalmanként 15 ponttal jutalmazza Uram. Ez arra értendő, ha mondjuk a szopatóm nem csak a gecijét lövi a számba, hanem piszoárnak is használja azt, akkor nem csak a szopásért jár 15 pont, hanem a pisinyelésért. Ugyancsak jár a 15 sissypont akkor is, ha a férfi nem akar elélvezni a számban, de pisil, itat, vagy ha nő itat meg a pisijével.
2. Bepisilésért 5 pont jár, de legalább 10 percig a pisis bugyiban kell maradnom.

Ezen kívül bevezette Uram a szabadtéri bónuszt: minden gyakorlatért jár +5 pont, ha a szabadban végzem.
A gyakorlatokat és az értük járó pontokat a következő táblázat tartalmazza:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése