2020. április 20., hétfő

Újabb sikeres hét

Sikeresen teljesítettem a periódusom 8-ik hetét is! Uram elfogadta a múltheti teljesítményemet, amikor minden kötelező gyakorlatot elvégeztem és összesen 184 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:


A héten a legtöbb (84) sissypontot a kis pisilőm csipeszelésével szereztem:






Ezen a héten egy új tágító eszközt próbáltam ki, egy zárható műanyag fiolát. Az eszköz bedugható része, a csavaros kupakig kb. 11 cm, az átmérője 28 mm kicsivel nagyobb a kis pisilőmnél:



A tágításhoz telepisiltem a fiolát és pisivel telten dugtam be a sissylyukamba




Miután elvégeztem az egyórás tágítást és a pisis gyakorlatot



a fiolában lévő fél deci pisit is a pisis poharamba öntöttem, így ittam meg szívószállal a kötelező egy kortyot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése