2020. október 12., hétfő

Sikeres kilencedik hét, csalánozás

Uram elfogadta a kilencedik hetemet, amikor minden kötelező gyakorlatot teljesítettem és összesen 211 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb (61) sissypontot a kis pisilőm csipeszelésével szereztem 






A héten sok sissypontot szereztem a szánalmas kis pisilőm és a seggem csalánozásával is. Szombaton délután a szabadban vertem el a kis pisilőt egymás után kétszer egy-egy csokor csalánnal, majd teleraktam a bugyikámat elől és hátul is, így mentem haza, majd így ültem le netezni. 

A csalánozásról a következő videókkal és képekkel számoltam be Uramnak.












A héten egy új pontszerzési mód is bekerült a gyakorlatok listájára, az erényöv viselés


A házi készítésű erényöv viseléséért 30 percenként egy sissypontot kapok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése