2022. június 28., kedd

Sikeres hetedik és nyolcadik hét

Uram elfogadta a hetedik és nyolcadik hetemet és megengedte, hogy az eredményeket kitegyem a blogomba.

A hetedik hetemen összesen 240 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:

Ezen a héten a legtöbb, 84 sissypontot az erényövem viselésével szereztem






A legutóbbi, nyolcadik héten összesen 237 sissypontot szereztem:


Ezen a héten a szánalmas kis pisilőm kötözésével gyűjtöttem a legtöbb, 237 sissypontot






Ezzel a periódusom feléhez értem, még további nyolc sikeres hétre van szükségem, hogy a nevetséges kis pisilőmet újra elfolyathassam. Ezen időszak alatt legalább egyszer szopnom is kell, ha ebben bármelyik olvasóm tudna segíteni, megszopatni engem, kérem, írjanak a címemre: bugyisgezuka@gmail.com! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése