2022. december 29., csütörtök

2022 összegzése

Uram 2022-ben is folytatta a nevelésemet, ahogy arról a blogban rendszeresen beszámoltam.
Uram az elmúlt évben 16 hetes periódusokat határozott meg számomra, ami a folyatási hetekkel és az esetleges csúszásokkal együtt lehetővé teszi, hogy évente háromszor élvezzek el, ami egy ilyen bugyis számára pont elég is. 
Uram továbbra is fenntartotta a jutalomfolyatás rendszerét, az évben akkor kaphattam jutalomfolyatást, ha egy nap alatt sikerül három faszt leszopni. A szopás alatt azt kell érteni, hogy szopom a faszt, a számba élvez el és lenyelem a gecit. 
2022-ben összesen 4 alkalommal folyathattam el a kis szánalmas pisilőmet. 
Az első folyatásra április 26-át jelölte ki Uram. Ekkor vibrátorral izgathattam a kis szánalmast és egy pohár pisibe folyt a gecim, amit azzal együtt ittam meg.


A második és harmadik pisilőfolyatásra augusztus 23-án került sor. Ekkor a sikeresen teljesített 16 hetes perióduson kívül egy jutalomfolyatásom is volt, amit azzal érdemeltem ki, hogy augusztus 13-án  a periódus alatt kötelező egy szopáson felül még három faszt sikerült leszopnom. 
Uram a jutalomfolyatást a rendes folyatás utánra időzítette, így 16-ám kétszer folyathattam el a nevetséges kis pisilőt. Először a földön térdelve, a padról folyt a geci, onnan nyaltam fel.


Másodjára bedugtam a sissylyukam a nagyobb pluggal, gumit húztam a kis vacakra és vibrátorral izgattam, míg elfolyt a geci, amit a gumiból szopogattam ki.


A következő alkalom 123 nappal később, december 24-én volt. Ezt a folyatást is 16 sikeres héttel és az időközben háromra emelt kötelező szopással teljesítettem. Most újra tiszta sissygazmusom volt,csak a lyukam vinrátoros dugásától, izgatásától folyt a gumiba  a kis vacak. Ezután a gumiba pisiltem és onnan ittam meg a pisis  gecit.


Így 2022-ben összesen négyszer élveztem el és ezt a pontgyűjtésen, a jól teljesített heteken kívül összesen 8 sikeres szopással érdemeltem ki.
Az évben három alkalommal tudtam szopni. Az első, második és harmadik szopótúrám alatt összesen 16 fasz volt a számban és egy a seggemben, ebből 8 fasz élvezett el a számban, tehát 8 sikeres szopásom volt.

Köszönöm szépen a férfiaknak, akik használták a számat, megengedték, hogy szopjam  a faszukat és a számba élveztek, megengedték, hogy lenyeljem a gecit! 

Köszönöm az olvasóknak az érdeklődést és a hozzászólásokat. 

Nagyon szépen köszönöm Uramnak a nevelést, hogy törődik, foglalkozik velem! 

Minden olvasómnak boldog, élvezésben gazdag Új Évet kívánok!


2 megjegyzés:

  1. De jó kis buzis blog! Tetszenek a buzis bejegyzések!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, ha tetszik, igyekszem, hogy hozzám illő buzis legyen.

      Törlés