2023. március 2., csütörtök

2023 első szopótúrája

Február 25-én, szombaton elmentem az év első szopótúrájára Budapestre, a Hegedűs Gyula utcai szexmoziba.

A kedvenc szopósbugyimat vettem fel, amiben már több alkalommal sikeresen cumiztam, szerencsét hoz. Melltartót, topot vettem fel, megkötöztem a szánalmas kis pisilőmet, majd felkötöttem a rózsaszín szalagomat is. A táskámat már előző nap összepakoltam, tettem be egy tiszta bugyikát, óvszereket, síkosítót, egy vitaminos dobozt, hogy ha gumiban basznak meg, a használt óvszert hazahozhassam. Tettem be egy kispárnát is, olyat, amit székre szoktak tenni, hogy legyen min térdelnem szopás közben.






10:32 után kicsivel érkeztem a Nyugatiba. Lementem az aluljáróban a WC-be, egyrészt, hátha lesz szopató, másrészt, hogy a zsinórt letekerjem a kis szánalmasról, pisiljek, majd a szalag visszakötése után indulhassak szopni a moziba. Szokás szerint lefényképeztem a kiírásokat, hirdetéseket az ajtón.




10:54-kor értem a moziba. A két kisebb szoba ajtaja zárva volt, a nagyszobában két pasi ült a padokon, az egyik reggelizett. Én az oszlop mögött kétszemélyes padon ültem le, Előbb kabátban, majd a kabátot levettem és magam mellé tettem a hátizsákomra. Az első sorban ülő pasi egy zacskóból evette valamit és nagydobozos narancslevet ivott, érezni lehetett a narancs illatát. Magas, negyvenes pasi volt. Amikor befejezte az evést a zacskót kidobta a kukába és nézte tovább a filmet.

Mögötte egy köpcös, nagydarab pasi ült, kb. 45-50 lehetett. Ő ült kicsit, majd felállt és kiment. Hamarosan jött egy újabb pasi, felismertem, már láttam itt máskor is, de nem szopatott soha. Ő alacsony, vékony 60-es férfi. Bejött végigment a szobán, hátul megállt, várt kicsit majd kiment.

Közben újra jött egy pasi, megállt a folyosón, onnan nézte a tévét. A köpcös visszajött, elment hátra a falhoz és ott állt meg a szopatólyukas fülke mellett. Ránéztem, de előrebámult a filmet nézte. Hamarosan visszajött az öreg, végigmérte a köpcöst, aztán bement a fülkébe. Gondoltam, hogy lekéstem egy szopásról, mert most a köpcös leszopatja az öreget. Oda is állt a falhoz, de nagyon hamar, vagy egy perc múlva ellépett onnan, aztán megigazította a nadrágját és kiment. Ilyen rövid idő alatt nem élvezhetett el.

Kis idő múlva az öreg is kijött a szopófülkéből és kiment a szobából. Felálltam és előrementem, láttam a folyosón álló pasit, és hogy a közelebbi ajtó már nyitva volt. Ott a tv-n éppen két nagyon nagy faszú néger szopatott egy fehér fiút. Az ajtónál állva néztem kicsit, de amikor nyílott a mozi bejárati ajtaja visszamentem a helyemre, mert a táskám, kabáton otthagytam a padon. A köpcös jött vissza, végigment a szobán és megállt hátul. Odafordultam, úgy néztem. Elővetet a farkát és húzogatni kezdte.

Felálltam és odamentem, szó nélkül leguggoltam és bekaptam a farkát. Nem volt nagy, kb. 14-15 cm lehetett átlagos vastagságú, már teljesen merev volt. Ő lett az első szopatóm. Szopni kezdtem, mélyen bevettem a számba, kiengedtem és nyelvemmel masszíroztam a makkja tövét. Nagyon gyorsan elélvezett, talán, 2 percig szophattam, amikor a férfi megremegett, felnyögött és folyni kezdett a geci a számba. Elég sok gecije volt és sűrűs, finom. Finoman cumiztam, amikor éreztem, hogy húzza el a faszt, azonnal elengedtem. Felnéztem a pasira, kitátottam a számat mutattam a gecit, de nem érdekelte, elfordult, megtörölte és eltette a farkát. Lenyeltem a gecit, aztán felállva megköszöntem a szopatást, visszamentem a helyemre és leültem. Ránéztem a telómra, 11:17-volt, 20 perce voltam a moziban, de már volt egy sikeres szopásom.

A reggeliző pasi ott ült az első padon, nézte, ahogy szopok, amikor a helyemre mentem akkor fordult vissza a tévé felé. Elővettem a vizemet és ittam pár kortyot, majd ültem, vártam tovább.

A reggelizős férfi felállt és kiment. Én is felálltam szétnéztem a moziban. Az első szoba ajtaja, ahol travi filmeket adnak, még mindig zárva volt. A folyosón álló pasi most a második szobában állt, ott nézte a tévét. Visszamentem a nagyszobába. Levettem a pulcsim és a pólóm, majd visszavettem a pulcsit, mert nem volt meleg lent, de a cipzárt nem húztam fel, látszott a topom és a melltartóm is. Kis idő múlva hallottam, hogy valaki kimegy a moziból. Felálltam és láttam, hogy a pasi, aki a második szobában tévézett kiment, így a két szobában és a folyosón egyedül voltam. Fogtam a táskám, kabátomat és átmentem a második szobába, leültem a padra a szopólyukkal szemben. Láttam, hogy a másik oldalon ül valaki és az ölében mozog a keze. Felálltam és odamentem a lyukhoz, aztán leguggoltam és kitátottam a számat.

A pasi a másik oldalon öreg volt, bőven 60 felett, amikor látta, hogy tátom a számat felállt és odatartotta a farkát, ami elég nagy volt, de csak félmerev, a tövében hosszú, őszes szőrzet. Bekaptam a makkját és cumizni kezdtem. Kellemes íze és tusfürdő illata. Kis idő múlva letérdeltem és úgy szoptam tovább. Közben teljesen felállt és így láttam, hogy tényleg nagy fasz, talán 17-18 cm lehetett és eléggé vastag is volt. Bevettem mélyen, amennyire tudtam, kiengedtem, szívtam, a nyelvemmel játszottam rajta. A pasi egy idő után elhúzta a faszt, leült és mutatta az ujját, hogy dugjam át, hogy szopna. Odasúgtam, hogy én csak szopok, csak passzív vagyok. Ekkor megint húzogatni kezdte magának, én pedig néztem. Kb. egy percig verte a farkát, aztán felállt és megint odaadta szopni. Időközben puhult a fasza, amikor bekaptam megint legfeljebb félig volt kemény. Szoptam, legjobb tudásom szerint, de hamar megint elvette a faszt. Ellépett a lyuktól, elfordult, így nem láttam mit csinál. Közben én is hátrébb léptem és leültem a padra, onnan néztem át a lyukon. A pasi felöltözött, vette a kabátját és kiment. Van ilyen… Nem akar még elélvezni, szeretne ő is szopni, stb. Sok oka lehet, ha kimegy kicsit. Ő volt a második szopatóm, aki nem élvezett a számba, így eddig kettőből egy sikeres szopásom volt.

Átmentem a kisebb szobába, ahonnan az öreg kiment. Én nem zártam be magamra az ajtót, háttal az ajtónak ültem a lyuk előtt. Jött valaki, benézett, aztán továbbment. Utána megint érkezett valaki, az bement a második szobába, átnézett rám a lyukon, aztán csak állt ott és nézte a tévét. 50 es férfi volt, nagydarab, farmerben, ingben, bőrkabátban. Egy idő után elővette a farkát, lassan húzogatta, olyan messze, hogy a lyukon átnyúlva elérhettem. Kinyújtottam a kezem és megfogtam a farkát. Átlagos méretű, kb. 15 cm lehetett, vastag volt, merev. Megszorítottam, aztán húzogatni kezdtem. A pasi hagyta, nézte a tévét. Megint nyílt a bejárati ajtó, jött valaki. A pasi, akiben a farkát vertem elfordult, aztán el is lépett a lyuktól, hallottam, hogy az érkezővel beszél. Ők ketten itt randizhattak.

A pasi tovább nem foglalkozott velem, levette a kabátját, ingét, letolta a farmert. A másik pasit, akivel volt, nem láttam jól, de ő is elég nagydarab volt. Egymás mellett álltak és verték egymás faszát. Aztán az újonnan érkezett lefeküdt a padra, a másik megállt előtte és szopatta. Aztán újra felálltak, most egymás mögé. Azt hittem meg fogja dugni, de nem csak hozzásimult hátulról és verte a farkát. Aztán megint egymás mellett álltak és úgy verték egymásnak, így élveztek el, a padlóra a sarokban. Megtörölték magukat, aztán felöltöztek és kimentek.

Izgalmas volt nézni a, hogy csinálták, verték egymásnak, és elélveztek. Sajnáltam, hogy nem kaphattam meg a gecit, amit a földre spricceltek.

Hamarosan újra jöttek, többen is egymás után. Volt, aki megállt az ajtóban nézte a tévében a travi filmet nézett engem, de aztán nem jött be. Megint a másik szobába ment be egy pasi, aztán hamar egy másik is. Bezárták magukra az ajtót és úgy álltak meg, távol a lyuktól, hogy nem lehetett sokat látni, csak, hogy az egyik pasi letolta a nadrágját és alsóját és úgy állt ott sápadt seggel, a másik pedig előtte térdelt és szopta. Nem is tartott sokáig, a pasi hamar elélvezett és ki is mentek, megint üres volt a mellettem lévő szoba.

Szerencsére nem sokáig, hamar bejött egy pasi, majd egy másik is. Mindketten idősek voltak, talán 70 körüliek. Azt hittem megint kimaradok, csak néző lehetek, szerencsés esetben, de a pasi odalépett a lyukhoz és átnézett rám, aztán megállt a lyuknál. Ő lett a harmadik szopatóm. Én pedig leguggoltam és tátottam a számat. Az öreg letolta a nadrágját és az alsóját és elővett egy irtózatos nagy faszt. Puhán is lehetett vagy 18-20 cm és vastag volt. Megnyaltam a makkját, aztán bekaptam. Puhán is kitöltötte a számat. Szopni kezdtem és a fasz gyorsan nőtt, merevedett a számban. Amikor teljesen kemény lett, rendesen feszítette a számat olyan vastag volt. Az öregnek tetszett a szopás, dicsért, utasított:

- Úgy, jól van! Vedd be a faszt! Szopjad, Úgy! Jól csinálod!

Nagyon izgalmas volt hallani és jó érzés volt a dicséret, hogy egy ilyen tapasztat férfinak tetszik, ahogy a faszát szopom. Közben a másik öreg hangját is hallottam, aki kérdezte milyen vagyok, stb.

Szoptam tovább, aztán hallottam, hogy valaki jön be a szobámba. Odanéztem és láttam, hogy a másik öreg jött át, aztán bezárta maga mögött az ajtót. Odajött hozzám, megsimogatta a fejem aztán mondta, hogy folytassam, szopjak:

- Szopjad a nagy faszt! Neked tartotta oda, szopjad!

A táskából kivettem a kis térdelőpárnát, szopópárnát és letettem a térdem alá. Így sokkal kényelmesebb volt térdelni és teljesen a cumizásra tudtam figyelni. Levettem a pulcsim is, és kigomboltam, letoltam a nadrágomat. Így melltartóban, topban és bokáig letolt nadrágban, rózsaszín bugyiban fordultam vissza a nagy faszhoz és kezdtem újra szopni.

A másik öreg közben megfogdosott, a nyakam, a melleim, a karomat markolta meg, és beszélt, mondta hogyan szopjam a faszt. Aztán szólt, hogy húzódjak el kicsit, ő is akar szopni.

Arrébb húzódtam az öreg pedig odahajolt a nagy faszhoz és szopta. Szerencsére nem sokáig, kényelmetlen lehetett neki a testhelyzet. Én visszatértem a faszhoz és szoptam, elég sokáig, míg már rendesen fájni kezdett a szám és a derekam is. Elhúzódtam pihenni kicsit. Az öreg mondta is, hogy pihenjek, én leültem a padra, ő pedig megállt előttem és az arcomhoz, ajkaimhoz dörzsölte a nedves makkját. Amikor az ajkaimon húzta végig a makkját, önkéntelenül tátottam a számat, hogy befogadjam a faszt. Az öreg bedugta, én pedig cumizni kezdtem. Ő lett a negyedik szopatóm. Az ő fasza sokkal kisebb volt, mint az előző, kb. 13-14 cm lehetett, átlagos vastag. Emlékeztem az öregre, a legutóbbi októberi szopótúrámon is szopatott. Most is utasított, hogyan szopjam:

- Vedd be tövig! Most csak a makkot szívd erősen, a nyelveddel simogasd!

A másik öreg, a nagyfaszú nézett a másik szobából, aztán mondott valamit a szopatómnak, de nem hallottam mit és kiment.

Az öreg cumiztatott egy ideig, aztán hátrébb lépett és szólt, hogy térdeljek le. Letérdeltem a párnámra és megint bekaptam az elém tartott nedves faszt. Pár percig szoptam, amikor láttam, hogy a másik szobából a lyukon át néznek. Odafordultam és egy merev faszt láttam a lyukban. Felnéztem a szopatómra, az öregre. Ő a faszra mutatott és annyit mondott:

- Szopjad!

Bekaptam a makkot, aztán egyre többet a merev faszból, ami kb. 15-16 cm lehetett. Szoptam, cumiztam, simogattam a nyelvemmel, közben hallgatva, hogy a pasi a fal másik oldalán nyögdécsel. Lenyúlt, megfogta az állam, aztán átnyúlt a lyukon és fogta a fejem, utána a fülemet szorította, tartotta, úgy szopatott. Elég rövid szopás után egyszer csak felhördült, a fülemnél fogva ráhúzta a fejem a faszra és elélvezett. Elég sok gecit kaptam, és jóízűt. Ő volt az ötödik szopatóm és a második, aki elélvezett a számban.

Az öreg végignézte a szopatásomat és utasítgatott is közben, biztatott, hogy szívjam ki a gecit. Végül felnéztem rá tátott szájamban a gecivel és amikor bólintott és azt mondta ügyes vagyok, akkor nyeltem le. Nagyon jó érzés így szopni, hogy irányítnak, megmondják mit csináljak, a szopatóm odaadja a szám másoknak, akik nézik a szopatásomat és végül lenyelni a gecit, amiért megszolgáltam.

Térdelve odafordultam az öreghez és újra szopni kezdtem. Átöltetem a combjait, úgy szívtam a faszát. Éreztem, hogy a combja remeg, megfeszül, a pasi pedig liheg. Gondoltam mindjárt elélvez, de ő eltolta a fejem.

- Leülök kicsit, tedd arrább kabátod! – mondta és leült a padra, lihegve.

Én térdeltem előtte és szopni akartam, de azt mondta pihenjünk kicsit.

- Csak nyalogasd, ne kapd be! – mondta még mindig lihegve.

Aztán megkérdezte nem mennék-e vele lakásra, ahol szophatnák sokáig és meg is baszna. De nem akartam elmenni, bizonytalan helyre, úgy hogy még csak két sikeres szopásom volt.

Kis idő múlva szólt az öreg, hogy folytassam, szopjam. Ült a padon, terpeszben, én előtte térdeltem és szoptam. Sokáig kellett szopnom, meg kellett dolgoznom a harmadik adag geciért, de megkaptam. Az öreg elélvezett, én lenyalogattam a farkát, megköszöntem a szopatást, aztán amikor kiment én még kicsit térdeltem ott, bokáig letolt nadrágban, melltartóban, topban. A bugyikám teljesen átázott az izgalmi váladéktól, sőt a csipkén keresztül ki is folyt és a combomon folyt le térdem felé.

Az öreg, amikor kiment, bezárta maga mögött az ajtót. Én leültem a padra és miközben ültem páran benyitottak, benéztek, aztán mentek tovább. Végül felálltam és kinyitottam az ajtót, lássák, nem zárkózok el, jöjjön be, aki akar.

Kis idő után jött egy pasi, öreg, melegítőnadrágban, dzsekiben. Végigmért, aztán elővette a farkát. Ahogy néztem, ráismertem ő volt a második szopatóm, az öreg, aki kiment élvezés nélkül. Letérdeltem és szopni kezdtem a faszát, ami hamar teljesen felállt és így teljesen kitöltötte a számat. Sokszor kiengedtem a számból, végignyaltam a makktól a tövéig, aztán újra bekaptam és erősen szívtam. Nem kellett túl sokáig szopnom, amikor a fasz egészem megmerevedett a számban, aztán egy kevés geci csorgott a nyelvemre. Így a második szopatóm végül elélvezett a számban, ő lett a negyedik, aki gecit adott nekem.

- Bocs, már kétszer elélveztem ma… Mondta a pasi, aztán megtörölte a farkát és kiment.

Ültem, pihentem, ittam kicsit, megnéztem a telóm: 13:14 volt. Szerettem volna még 1-2 faszt leszopni.

Nemsokára egy pasi jött be a másik szobába, megállt a lyuk mögött. Ahogy ültem, láttam, hogy kiveszi a farkát, erre letérdeltem a párnámra és tátottam a számat. Kicsi és puha faszt adott a számba. Ahogy cumiztam egyre keményebb és nagyobb lett, de teljesen mereven sem volt nagy. Talán 13-14 cm lehetett, de vékony volt és kicsit felfelé görbül. Teljesen, tövig a számba vettem úgy szoptam. Kis idő múlva a pasi elhúzódott, felnéztem mi a baj. Ekkor mondta, hogy forduljak meg, üljek a lyukba meg akar baszni.

Nem haboztam, azonnal felálltam és letoltam a bugyimat a seggemről, már a lyukra is illesztettem a seggem, amikor kapcsoltam: gumi.

Szóltam a pasinak, hogy csak gumiban baszhat meg. Először tiltakozott, hogy nincs gumija. Mondtam adok és síkosítót is. Azt mondta, síkosítója van, de gumiban nem tud elélvezni. Mondtam, akkor majd kihúzza, leveszi a gumit és a számba adja. Beleegyezett. Odaadtam egy gumit, aztán elhelyezkedtem a lyukon. Kényelmes, pont belefér a seggem és pont jó magasságban van, nyilván nem véletlenül tervezték így.

Aztán éreztem, hogy síkosítót ken a seggvágatomba, végighúzza a síkos újait, aztán beujjaz. A behatolásnál kicsit idétlenkedett a pasi, előbb nem találta a lyukam, de aztán újra beujjazott, utána már jó helyre tette a makkját és egy határozott nyomással be is dugta a faszt. Könnyen behatolt, nem fájt, hála a napi tágításnak, amit gyakorlásképpen végzek. Elég mélyen belémhatolt az első mozdulatra is, aztán visszahúzta a faszt és az új lökéssel szerintem tövig behatolt. Megállt kicsit, nekem is jól jött a pihenés, hogy megszokjam a faszt a lyukamban.

- Jó a segged, jó szoros – mondta, aztán dugni kezdett.

Én rátámaszkodtam a padra, a seggem pedig kipucsítottam, nekifeszítettem a deszkafalnak. Jó érzés volt a baszás. Nem fájt és izgalmas volt, a kis pisilőm merevedett és a bugyim teljesen lucskos volt. Még izgalmasabb volt, amikor valaki benézett, megállt az ajtóban és nézte, hogyan basznak. Jó lett volna, ha valaki bejön és egy faszt ad a számba, de sajnos senki nem tette. A pasi sokáig lihegett és dugott, ki-be mozgott a seggemben. Nem tudom mennyi ideig tartott, de igazság szerint a végén már kicsit fájt. Azért a naponta végzett tágítás csak annyi, hogy be van dugva a lyukam, nem mozog benne a fasz, vagy faszpótló, most pedig úgy baszott a pasi, ahogy neki tetszett. Én pedig nem mutattam semmivel, ha esetleg kellemetlen számomra. Egy idő után aztán éreztem, hogy egészen mélyen belém nyomul, aztán kirántja belőlem a faszt. Ez igazán kellemetlen érzés volt, fájt. De nem törődtem vele, gyorsan megfordultam és letérdeltem, hogy bekaphassam, amikor számba adja a faszt, még élvezés előtt. Nem sikerült. Illetve a pasinak sikerült elélveznie gumiban, miközben a seggem baszta. Nem láttam, csak mondta, hogy amikor már majdnem elment kihúzta, hogy a számba adja, de amikor a gumit húzta le a faszról elélvezett. A padlóra lőtte a gecit. A faszt azért ideadta, hogy lenyalogassam. Nem sok geci maradt rajta inkább a gumi íze érződött. A pasi felöltözött, én pedig leültem kicsit pihenni. Kicsit kellemetlen volt a frissen baszott seggemmel ráülni a kemény fapadra. Fáradt voltam, a telómra néztem: 13:46-volt, a pasi kb. fél óráig szopatott, baszott.

Megittam a maradék ásványvizem, levettem a melltartómat, topomat és felvettem a pólóm. Letöröltem a seggemről a síkosítót, megtöröltem a kis szánalmast és a zacsimat, ami teljesen nedves volt. A bugyimat is lecseréltem, szárazra, tisztára. A szalagot nem kötöttem vissza, mert az is tocsogott a nedvességtől. Felöltöztem és 13:57-kor kijöttem a moziból.

Összességében sikeresnek volt az év első szopótúrája, 5 szopatóm közül 4 elélvezett a számban, vagyis négy sikeres szopásom van, már csak egy kell a periódusban kötelező 5 szopáshoz. A hatodik, akit szoptam, megbaszott. Csak azt sajnálom, hogy a gecit nem kaptam meg baszás után, se a gumiban, se a számban. Ezen kívül még egy férfi farkát fogtam, vertem kicsit.

Uram elfogadta a beszámolómat a szopótúráról. Megengedte, hogy mostantól a segglyukam pinának, vagy puncinak nevezzem, természetesen megfelelő előtaggal, pl. sissypina, seggpina.

A periódusom teljesítéséhez még egy sikeres szopásra van szükségem, de mindent meg fogok tenni, hogy ennél sokkal többet szopjak és hogy minél előbb újra megbasszanak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése