2024. április 2., kedd

Harmadik szopótúra

Március 30-án, szombaton, újabb szopótúrán voltam Budapesten a Hegedűs Gyula utcai szexmoziban.

Szokás szerint már pénteken felkészültem, leborotváltam a sissypinám és a kis pisilőm környékét, valamint hónaljamat. Tettem a hátizsákomba tiszta bugyit, szopópárnát, egy dobozta a használt gumiknak, síkosítót, gumit. Most a szokásosnál is nagyobb izgalommal készültem, mert egy randit beszéltem egy párral chaten. A beszélgetés szerint a fiú szopatni és megdugni akart a nő előtt, akit nyalhattam volna. Aztán mindketten megitattak volna pisivel.

Szombat reggel izgatottan készültem, zuhanyzás után felvettem az erényövem, felkötöttem a szalagomat, rózsaszín bugyikát és melltartót vettem fel.




Aztán indultam a vonathoz, ami sajnos 20 percet késett. Így kicsit később, de még a megbeszélt időben értem a Nyugatiban a McDonald's-hoz, a megbeszélt randi helyére. Hiába kerestem narancssárga kabátot nem találtam senkit, aki hasonlított volna. Kb. 15 percig vártam, aztán elsétáltam a WC-be, pisiltem, lefotóztam magam


 és elindultam a moziba. Most az aluljáró másik WC-jébe mentem, azt is meg akartam nézni milyen. Hát ez tisztább, nincsenek kiírások, úgy látszik, ide nem járnak buzik.

A mozihoz 11:31-re értem. Itt láttam kiírva, hogy felújítják a homo részleget, de a mozi üzemel folyamatosan a felújítás alatt is. Fizettem és bementem. Most oldalról kellett bemenni, a mozi folyosó ajtaja le volt akasztva, az előtérből be lehetett látni a mozi folyosójára, de odabent minden ugyanúgy volt, mint régen.

Ahogy beléptem senki nem volt bent. Megnéztem mind a három szobát, a nagyszobában levettem dzsekim, eltettem a zsákomba, levettem a pólóm is és a melltartómra visszavettem a pulcsim. Aztán visszamentem a 3A-ba. Amikor az ajtóhoz értem jött két pasi is egyszerre. Az egyik egy 60-as ősz szakállas alacsony pasi, a másik egy fiatalabb, kb. 35-40-es magas férfi. Én beléptem a 3A-ba, fiatal a nagyszobába ment be, az öreg pedig a 3B-be. Áttettem a padot a lyukhoz, leültem, átnéztem a lyukon a másik szobába. Az öreg a padon ült, a tv-t nézte, a keze a sliccén volt. Rám nézett, én megnyaltam a szájam szélét. Elővette a farkát és a sliccen keresztül húzogatni kezdte, én pedig leguggoltam a lyuk előtt és kitátottam a számat. Odalépett és akkor láttam, hogy a farka még nem kemény, így puhán igazán kicsinek tűnt és rengeteg hosszú őszülő szőr volt körülötte. Elém tartotta a puha farkát, kellemes férfias tusfürdő illata volt. Bekaptam és cumizni kezdtem. Elég gyorsan felállt a fasz a számban. Így sem volt nagy, nem lehetett sokkal hosszabb, mint a nevetséges kis pisilőm, talán 12-13 cm, viszont elég vastag volt. Ebben is hasonlított a kis pisilőmre, csak kicsit nagyobb volt minden tekintetben. És persze egy fasz volt, nem csak egy kis pisilő. Letettem a szemüvegem, így jobban hozzáfértem és szoptam, szívtam a faszt. Az öreg lihegett és nyögött, aztán picit elhúzódott, letolta a nadrágját, alsóját, aztán visszaadta a számba a merev faszt. Picit engedett még szopni, közben a lyukon átnyúlva megfogta az állam, hátranyúlt a tarkómat, nyakamat fogta, megsimogatta a hajam. Közben valaki benyitott a szobámba, nézte a szopatásomat, de nem tudtam odafordulni ki lehetett az, mert az öreg tartotta a fejem. Aztán megfogta az állam és mozogni kezdett a számban, baszta a számat. Közben egyre erősebben nyögött, míg hamarosan elélvezett a számban. Finom gecije volt, de nem túl sok. Megmutattam neki a számban lévő gecit, aztán lenyeltem. Az öreg húzogatta a farkát, feltűnt egy csepp geci még a hegyén, azt odakínálta nekem én pedig örömmel lenyaltam. Bekaptam a lankadni kezdő faszt és megszoptam újra, finoman. De az öreg elhúzta, megtörölte és eltette. Megköszöntem a szopatást. Az öreg intett, megigazította a nadrágját és kiment.

Felvettem a szemüvegem, ittam pár korty vizet, aztán odafordultam a lyukhoz és láttam, hogy a másik, fiatalabb férfi ott ül a padon és a farkát veri.

Gyorsan leguggoltam a lyuk elé. Ő felállt és közel jött. A nadrágja és bokszere már le volt húzva elől. Neki simára borotvált nagy fasza volt és már teljesen merev, nagy, nedves makkal. A fasz vastag volt és legalább 17-18 cm lehetett. Kitátottam a számat, a pasi pedig bedugta a faszt. Szopni kezdtem. Jó volt, teljesen kitöltötte a számat. Kicsit kiengedtem és nyalogattam a makkot, aztán újra bevettem és szívtam, miközben a nyelvemmel simogattam. A pasi ekkor elvette a faszt, felemelve megtartotta és a zsacsiját, golyóit kínálta nyalogatásra. Nyaltam, de ez nagyon kényelmetlen volt számomra így, nagyon nyújtóznom kellett és egészen kicsavarodott a nyakam. Kis nyalás után átnyúltam, megfogtam a golyóit, finoman masszíroztam és húztam le, hogy a fasz a lyukba kerüljön. Amikor előttem volt a nagy nedvesen csillogó makk, azonnal bekaptam és szoptam. Most már hagyott szopni a magam módján. Így nagyon jó volt, nyaltam, csókoltam, szoptam a nagy faszt, erősebben, aztán gyengébben, megint erősebben. Kis idő múlva éreztem, hogy egészen megmerevedik a fasz, aztán lőni kezdte a gecit a számba. Három nagy adag lövellt ki egymás után. Kiengedtem a faszt a számból és megmutattam a gecit, de a pasi nem is nézett oda, eltette a faszát és ment is ki. Én lenyeltem a gecit. Keserű volt, de nem kellemetlenül. Finom volt.

Ekkor néztem a telómra 11:52-volt. Húsz perce voltam lent a moziban és két sikeres szopásom volt!

Ittam, aztán átmentem a másik két szobába, sehol senki. Viszont az előtérben már dolgozott egy pasi, vakolt, hallatszott, ahogy viszi fel az anyagot, simítja fel a falra. Az előtér és a mozi folyosója között most nem volt ajtó, így minden behallatszott és látni is lehetett. Visszamentem a 3A-ba, ültem néztem a filmet. Kb. fél órán át senki nem jött, nem történt semmi, csak a munka hangja hallatszott. Kimentem megint a folyosóra, benéztem a másik két szobába, majd újra visszamentem a 3A-ba, leültem, szokás szerint, nyitott ajtónál néztem a filmet. Senki nem jött. Egy újabb félóra után levettem a melltartómat, visszavettem a pólót, megtörölgettem az erényövem, mert izgalmi váladék az rendesen folyt a szánalmas kis pisilőmből. Vattát tettem, mintegy betétként, az erényöv hegyébe. Felöltöztem és 13:10-kor kijöttem a moziból. Nem volt értelme tovább várni, az utolsó egy óra alatt nem jött be senki.

Két faszt kaptam a moziban és mind a kettőt le is szoptam, megkaptam és lenyeltem a gecijüket. Így végül is sikeresnek lehet mondani a napot, mert szophattam kettőt. Ezzel már 9 érvényes szopásom van és már csak egy kell a periódus teljesítéséhez.

Sajnos most sem baszott meg senki. Nem tudom, hogyan fogom ezt a feltételt teljesíteni... Ki fog megbaszni, hol, mikor? A chates randiktól igazából nem remélhetek sokat, csak a szokásos átverés…

Remélem a következő mozizás alkalmával lesz valaki, talán kettő is, akik megbasznak és így teljesíteni tudom Uram elvárásait!

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése