2024. június 17., hétfő

Hetedik szopótúra

Június 15-én, szombaton, újabb szopótúrán voltam Budapesten a Hegedűs Gyula utcai szexmoziban. Nem hirdettem sehol, nem sok értelme van, mert ha jelentkezik valaki, úgysem jön el, engem viszont köt a szavam, hogy megígértem, akkor legyek ott... Így egyszerűbb és több alkalom is bizonyítja, hogy így is akad szopató.

Pénteken este megborotválkoztam, a kis pisilőm és a sissypuncit nem borotváltam, hiszen szerdán lett szőrtelenítve mindkettő. Összepakoltam a szokásos cuccot: melltartót, váltóbugyit, síkosítót, óvszereket stb.

Szombaton reggel zuhanyoztam, aztán felvettem az erényövemet, felkötöttem a szalagomat, bugyikát vettem fel és elindultam Budapestre.




Kis késéssel értem a Nyugatiba, 10:58-kor voltam a wc-ben. Lefotóztam magam, az ajtót szokás szerint, aztán pisiltem, megigazítottam az erényövem és indultam a moziba.






11:06-kor értem oda. Amikor bementem a moziba a 3A ajtaja csukva volt. A 3B-be bementem és a lyukon át láttam, hogy a fotelben ül valaki előtte pedig ott áll egy magas pasi és szopatja. Kicsit néztem, de amikor a szopató észrevett, elfordult, így a segge eltakarta a látványt. Kimentem, körbejártam a többi szobát.

Újabb változások, fejlesztések vannak. A nagyteremben lebontották a régi szopófülkét. A tévé felé néző furnér fal megmaradt rajta két lyukkal, de mögötte egy kis asztalszerű bútort helyeztek el, és egy vörös lámpát. Így sokkal nagyobb a tér és félig külön helyiségnek számít a fal miatt. A nagyteremben, ahol eddig az oszlop mögött egy egyszemélyes fa pad volt, most kialakítottak egy szopófülkét nagy lyukkal az ajtón.

Járkálást hallottam, de nem jött be senki. Amikor a folyosóra mentem láttam, hogy a 3A ajtaja még mindig zárva. Bementem a 3B-be és a lyukon átnézve láttam, hogy a szopató eltűnt, valószínűleg ő ment ki, azt hallottam. A pasi, aki eddig szopott most a lyuk előtt állt és verte a farkát. Kb. 40 lehetett, magas, világos pólóban a keze gyorsan mozgott a faszán. Közelebb léptem és leguggoltam. Észrevett de tovább verte magának. Ekkor átnyúltam a lyukon és megfogtam a farkát, magam felé fordítottam, ő pedig közelebb lépett és a lyukon át be tudtam kapni a faszát. Kb.16-17 cm lehetett, átlagosan vastag, egyenes és nagyon kemény. A makkja nedves volt az izgalmi váladékától. Bekaptam és mélyen a számba engedtem a faszt, aztán cumizni kezdtem. A pasi közelebb lépett egészen a falig, így teljesen be tudtam kapni a faszt, egészen a torkomig ért. Szívtam, mozgattam rajta a fejem, simogattam a nyelvemmel.

Hallottam, hogy jön valaki, megállt mögöttem. Kicsit eltávolodtam a lyuktól, de nem engedtem ki a faszt a számból, úgy néztem fel. Egy kék pólós, rövidnadrágos srác nézte a szopatásomat, aztán elővette a faszát és verni kezdte. Én levettem a szemüvegem, aztán visszafordultam a szopatómhoz és tovább szoptam a faszt, ami egyre közelebb került az élvezéshez. A szopatóm átnyúlt a lyukon, megfogta az állam és közelebb húzott. Dugni kezdte a számat, egyre gyorsabban. Eleinte szoptam, szívtam közben a faszát, de aztán már nem tudtam, csak rászorítottam az ajkaimat a fasz szárára, míg az egyre gyorsabban mozgott a számban, míg végül egy nagyot lőtt a torkomra, majd rögtön utána még egy hatalmas adag gecit lőtt. Kb. a felét lenyeltem azonnal, a többi a számban maradt. Nagyon keserű volt, de felkészültem rá, mert amikor szopni kezdtem már éreztem a pasi bőrén, hogy a tusfürdő illat mellett érződik a cigiszag. Nyilván erős dohányos volt, a bőrén is érződött. Kihúzta a faszt és előrehúzta a fitymáját, közben egy csepp geci jelent meg a makkján. Szájjal már nem értem volna el, ezért előrenyúltam és ujjal letöröltem, amit bekaptam és leszoptam, most nyeltem le a többi gecit is. Felnéztem, hogy megköszönjem a szopatást, de a pasi már elfordult, öltözött. A mellettem álló fiú pedig a fejemre tette a kezét és maga felé fordított, már dugta a számba az álló faszt, amit eddig a szopatásomat nézve vert magának. Nagy fasz volt. Legalább 18-19 cm hosszú és nagyon vastag, nagy makkal. A fiú fiatal volt, 20 körüli, alacsony, izmos. Most a tátott számba tolta a nagy faszát, ami egészen betöltötte azt. Két kézzel fogta a fejem, tarkóm és lassan, hosszú mozdulatokkal baszta a számat, torkomat, mert a makk a torkomig ért. Szerencsére lassan baszta a számat, különben biztosan öklendeztem volna, de így mindig volt időm levegőt venni és nyelni is a felgyűlt nyálat. Vagyis egy részét, mert szopatás után észrevettem, hogy a szám szélén elég sok nyál kicsorgott. A srác néhány percig dugta a számat, fegyelmezett lassú ütemben, de egyre jobban lihegve, aztán magára húzott egészen, hogy a makkja a torkomban volt és elélvezett. A gecije ízét szinte nem is éreztem, mert egyenesen a torkomra folyt. Egy ideig így tartott éreztem, hogy lüktet a fasz a számban, torkomon, ahogy pumpálja belém a gecit, aztán már nem kaptam levegőt és két kézzel toltam el a combját a pasinak. Észrevette és elengedett, kihúzta a faszát. Én kicsit köhögtem, levegőért kapkodva, könnyes szemmel. A srác pedig beletörölte a nyálas, gecis faszát az arcomba, aztán hátrább lépett, megtöröltem a faszt és eltette. Megborzolta a hajam és kiment.

Én megtöröltem a könnyes szemem, a maszatos arcom, aztán ránéztem a telómra: 11:28 volt. Alig 20 perce voltam a moziban és már ketten megszopattak, mindkét adag gecit lenyeltem. Jól indult a mozizás!

Átmentem a 3A-ban, ahol travi filmeket adnak és kényelmes fotel van. Felvettem a melltartómat, erre eddig nem volt időm. Az ingem visszavettem, de nem gomboltam be. Ittam egy kis vizet, az előbbi keserű geci íze még a számban volt, a második szopatóé nem nyomta el, az rögtön a torkomra folyt. Ültem, néztem a filmet. Nem volt bent senki. Felálltam, körbejártam a mozit, de üres volt, így visszaültem a helyemre. Utána jött valaki, megállt az ajtómban, megnézett, majd továbbment. Mivel sokáig nem jött vissza, felálltam és benéztem a nagyszobába. Ott ült egy 30-as pasi a fotelben elterpeszkedve és lassan verte a farkát. Közelebb léptem és megkérdeztem, szophatom-e kicsit, de tiltakozva intett és el is tette a faszt. Én csalódottan visszamentem a travi szobába és leültem.

Nemsokára újra jött valaki, benézett, aztán bement a 3B-be, megállt a lyuknál. Leguggoltam a lyuk előtt, ő pedig kivette a faszát a sliccen keresztül. Bekaptam a még lankadt faszt és cumizni kezdtem. Éreztem, hogy egyre keményebb és merevebb. A pasi hagyta, hogy a magam ütemében szopjak. Én pedig a legjobb tudásom szerint szoptam a nagy, teljesen megmerevedett faszt, ami így igazán nagynak, legalább 19-20 cm-nem tűnt, de nem volt olyan vastag, mint a második szopatómé. Valaki jött, kicsit állt az ajtóban és nézte, ahogy cumizok, aztán kiment. A pasi lenyúlt és a lyukon át megfogta az állam és lassan dugni kezdte a számat, majd elengedett és utasított, hogy szopjam újra. Pár perc szopás után elhúzta a faszt és mondta, hogy átjön.

Mire bejött én levettem az ingem és leültem a fotelbe. Farmer rövidnadrág és póló volt rajta. Rám nézett, aztán közölte:

- Én fogok ülni, te pedig rábuksz a faszomra, köcsög!

- Igenis - válaszoltam és átadtam a helyem, letérdeltem a lába között, kigomboltam és letoltam a rövidnadrágomat, megmutatva a bugyimat, aztán rábuktam a nagy faszra, amit még mindig csak a sliccen át vett elő.

Szopni kezdtem, ő pedig felnyögött, aztán a fejemre tette a kezét, de nem nyomta, nem irányított csak tartotta rajta, miközben hagyta, hogy szopjam. Közben szóban utasítgatott, hogyan szopjam:

- Mélyen kapd be, simogasd a nyelveddel, erősebben szopjad! Használd a kezdet, simogasd a faszt, köcsög!

Igyekeztem engedelmesen az utasítás szerint szopni. Felnyögött, lihegett, láthatóan tetszett a szopásom.

- Ügyes faszszopó vagy. Szereted a faszt, mi? Szopjál ügyesen, kapsz gecit köcsög! Sok gecim van, nyelheted mindet. Szeretnéd?

Fasszal teli szájjal mondtam, hogy igen, szeretném, de leállított:

- Ne pofázzál! Szopjad a faszt! Kéne a seggedbe is egy!

Kicsit leengedtem a számból a faszát és megkérdeztem:

- Megbaszol? Kérlek...

- Nem, csak szopatni akarok egy buzi faszszopót, mint te! - mondta és most erősebben lenyomta a fejem a faszra.

Újra szoptam, de hamar megszólalt megint:

- Jól szopsz, köcsög! Csak szar ez a film, faszos csajok basszák egymást, erre nem izgulok. Gyere át a másik moziba!

- Jó - mondtam, amikor elengedte a fejem és kicsúszott a számból a fasza.

A pasi felállt, megigazította a nadrágját, aztán rám nézett:

- Gyere át, ott várlak! - mondta és kiment.

Én felálltam, felvettem a szemüvegem, egy zsepiben megtöröltem az erényövem, nagyon átázott a bugyim az izgalmi nedvektől. Felvettem a nacimat, aztán az ingemet, megnéztem látszik-e alatta a melltartóm, de nem volt tükör, se elég fény, nem tudtam megmondani. Vettem a hátizsákom és kimentem a moziból a vevőtérbe. Itt a pulttal szemben nyílik a homo mozi ajtaja, a pult végén pedig a hetero teremé. Itt nem voltam csak valamikor régen, az első alkalommal, amikor egy pasi lehozott a moziba és megmutatott mindent. De a hetero rész nem változott semmit. Ahogy belépünk egy deszka elválasztó fal van, ami kitakarja a nézőteret, hogy ha nyílik az ajtó ne lehessen a boltból egyenesen belátni. A falon nagyképernyős tv, benne hetero film. Fapadok, a bejárattal szemben három szopatófülke, most mindegyik ajtaja nyitva volt.

A szopatóm a hátsó sorban ült, már kigombolta a rövidnadrágot és kivette a farkát, lassan húzogatta. Egyedül volt.

- Gyere, bukj rá, kis buzi, szopjál! - mondta.

Én letettem a zsákom, letettem a szemüvegem, de es az ingem, se a nacim nem vettem el, nem akartam váratni a szopatómat. Letérdeltem és bekaptam a faszt. Most is a fejemre tette a kezét, de hagyott cumizni, csak szóban irányított, mint előbb és dicsért is, hogy jó köcsög vagyok, ügyesen szopok, látszik, hogy gyakorlott vagyok.

- Sokat szopsz, mi, köcsög? Fasztarisznya vagy?

Próbáltam válaszolni, de rám szólt:

- Ne válaszolj, tudom, hogy fasznyelő vagy! Szopjál, az a dolgod, aztán nyeljed a sok gecit!

Én pedig szoptam, cumiztam, simogattam a nyelvemmel a fasz, szívtam, játszottam vele, míg a fejemre tett keze nyomni kezdett lefelé, hogy a torkomra ért a fasz. A pasi már nem beszélt, csak lihegett, aztán felnyögött, megemelte a csípőjét, hogy a fasz teljesen kitöltötte a számat, és elélvezett. Hosszan, többször megrándulva, három nagy adag gecit lőtt a számba, hogy teljesen megtelt vele. Amikor elengedte a fejem kiengedtem a faszt a számból, megmutattam a gecivel teli számat, aztán lenyeltem.

- Ügyes köcsög vagy, kisbuzi! - Mondta.

- Köszönöm szépen - válaszoltam, aztán tisztára nyalogattam a faszt, a makk hegyén megjelenő geci cseppet is lenyalva.

A pasi eltolta a fejem, már állt fel, tette el a farkát, aztán elindult ki, visszaszólva köszönt el:

- Szia, köcsög!

- Szia! És köszönöm... - mondtam, de már kiment.

Megigazítottam az ingem, aztán megnéztem az időt, 12:13 volt. Alig több mint egy órát töltöttem a moziban és már hármat szophattam, három sikeres, teljes szopásom volt, gecinyeléssel. És az utolsó igazi tartalmas, hosszú szopatás volt. A kis pisilőm annyira nedvesedett, hogy a nadrágomon folt keletkezett. Ezt akkor vettem észre, amikor kimentem az előtérbe, hogy visszamenjek a helyemre a homo részbe. A vitrinben volt egy tükör, láttam, hogy a melltartóm látszik, de nem feltűnő az ing alatt, viszont a nacimon jól látszott a nedves folt, ahol az erényöv vége volt.

Gyorsan bementem a sötét moziba, ami most is üres volt.

Leültem a travi filmnél a 3A-ban, kigomboltam az ingem és a filmet nézve vártam. Nemsokára jött valaki, egy pillanatra megállt az ajtómban, de aztán ment tovább. Körbejárta a mozit és ment is ki. Pár perc múlva megint jött valaki. Ő megállt az ajtómban és nézete a filmet és engem. Hátrafordultam egy öreg, legalább 70 éves vékony pasi volt, ingben és melegítőnadrágban. Amikor látta, hogy ránézek, megfogta a farkát a nadrágon keresztül. Én bólintottam, ő pedig belépett a szobámba és bezárta maga mögött az ajtót.

Elkezdte kioldozni a melegítő zsinórját, de nehezen ment neki. Közben megint jött valaki, lyukon át láttam, hogy a 3B-ben áll valaki és néz minket. Nem láttam ki, csak a nadrágját. Időközben az öreg kioldotta a zsinórt és letolta a nadrágot az alsóval együtt. Közben én is letettem a szemüvegem és levettem az ingem. Borotvált, vékony, nem túl nagy fasz kerül elő, ami teljesen puha volt. Bekaptam, kellemes tusfürdő illata volt, sőt íze is olyan volt eleinte. Kis cumizás hatására a tusfürdő íz elkopott a fasz pedig felállt. Kb. 15 cm lehetett, de vékony volt, a sissypinámba való... Cumiztam aztán felnéztem az öregre és megkérdeztem:

- Akarsz megbaszni?

- Csak szopjál!

Szoptam tovább, hagyott kedvem szerint cumizni. Nyalogattam, szoptam, szívtam a faszt. Közben hallottam, hogy nyílik az ajtó. Felnéztem egy másik öreg állt az ajtóban, ez is kb. 70 lehetett, de magasabb, testesebb, mint a szopatóm. Ezek szerint hiába próbálta a reteszt nem tudta bezárni az öreg az ajtót.

Az újonnan jött valami olyat mondott, hogy:

- De édes! - aztán folytatta - Szervusz! Bejövök, jó?

- Zárd be rendesen az ajtót! - mordult rá az öreg szopatóm.

A másik bezárta, aztán megállt az öreg mögött, és a válla felett nézte, hogyan cumizok. Kis idő múlva elővette a farkát és húzogatni kezdte, miközben a szokatóm seggét markolászta. Odanyúltam, hogy megfogjam a faszát, de elhúzta, nem engedte. Így szoptam tovább, míg az öreg szopatóm egyre erősebben lihegett, aztán az egész testét kifeszítette, a combján fekvő kezem érezte, hogy remeg a teste és elélvezett. Nem túl sok gecije volt, átlagos, kicsit keserű. Amikor elélvezett egészen elgyengült, leengedett... A falnak dőlve lihegett. Komolyan félni kezdtem, hogy infarktust kap, vagy valami hasonló, és itt hal meg...

Közben a másik öreg előrelépett, most láttam, hogy a fasza is sokkal nagyobb az előzőnél, 17-18 cm lehetett és vastag volt. Erős dohányos lehetett, mert amint közel ért szinte bűzlött. Az ő fasza nem volt körül borotválva, de lenyírta a szőrt, ősz, kb. 5-8 mm-es borostája volt. A szám elé tartotta a nagy, merev faszát a csillogó nedves makkal. Közel hajolva már érződött a friss fürdés, tiszta illat a cigiszagon keresztül. Megcsókoltam a nedves makkot, aztán bekaptam és cumizni kezdtem. Az öreg meg megmarkolta a faszát és gyors ütemben verte, miközben a makkja a számban volt. Elég gyorsan el is élvezett, keserű gecit lőve a számba és mivel elhúzta, elmozdította a faszát, az arcomra is. Ő is lihegett, mint az előző öreg, aki most végignézte a szopatásomat, de ez a nagydarab öreg a végén nem lett rosszul, nem gyengült el, hanem a lanyhulni kezdő faszát az arcomba törölte, szétkenve rajta az előbb ráspriccelt gecit. Az ujjammal töröltem le, aztán lenyaltam. Ez már az ötödik szopatóm és az ötödik adag gecim volt.

Az első öreg kinyitotta az ajtót és kiment, a másik még öltözködött. Én is elővettem egy zsepit, megtöröltem az arcom, aztán kis ásványvizet öntöttem a zsepire és meg is mostam valamennyire az arcom és a kezem.

Ránéztem a telóra, 12:56 volt, a két öreg kb. fél órán át szopatott, ebből az első volt kb. 25 perc, ott meg kellett dolgoznom rendesen a geciért...

Leültem kicsit pihenni, arra gondoltam, hogy sikeres volt a szopótúrám és lassan megyek, de jött valaki és megállt az ajtóban. Látta a melltartómat, hiszen nem volt rajtam ing. Közelebb lépett, kigombolta a nadrágját és elővette a farkát. Kb. 16-17 cm lehetett, átlagosan vastag. A szétnyíló sliccnél láttam, hogy a pasin csipke bugyi van, a farkát a bugyi mellett vette elő. Közel lépett én pedig bekaptam a farkát, cumizni kezdtem. A pasi lenyúlt a nadrágomhoz bedugta a kezét és megmarkolta az erényövemet.

- Mi ez? - kérdezte.

- Be vagyok zárva...

- Majd én kinyitom!

- Nem tudod, nincs nálam kulcs. Így engedtek el otthonról. - mondtam, hogy ne kelljen magyarázkodni, miért nem akarom levenni az erényövem.

A pasi nem várt magyarázatot, hanem egyszerűen ellépett tőlem, eltette a farkát és kiment.

Én pedig elkezdtem készülődni. Levettem a melltartómat, aztán levettem a rövidnacit és a bugyikát is, ami teljesen átázott. Megtörölgettem az erényövemet, le is vettem volna, de egyrészt nem akartam hogy a másik bugyis lássa, hogy mégis le tudom venni, másrészt a pénztárcámban volt a kulcs a táskám alján... Így csak megtöröltem, letéptem egy kis darab zsepit és bedugtam az erényöv hegyébe, hogy betétként szívja fel a nedvességet. Aztán felvettem a magammal vitt bugyikát. Felvettem a nacim, ingem, megittam a maradék vizemet és 13:07-kor kimentem a moziból.

A Nyugati aluljáróban megint bementem a WC-be, most sem volt szopató... Itt vettem le az erényövem és kötöttem vissza a szalagot, megint készítve pár képet. Az ajtókereten még látszik az én kiírásom is, hogy Bugyis Gézuka szopna...






Jól sikerült a mozizásom, a hetedik szopótúrám: összesen 6 fasz volt a számban és ebből öt el is élvezett, vagyis öt sikeres szopásom volt! Ez ugyan nem rekord, máskor is sikerült már ötöt szopni, de azért mindenképpen jó eredmény! Sajnos megint nem baszott meg senki... De talán legközelebb!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése