2017. június 25., vasárnap

Hármat cumiztam

Egy újabb régen megesett és megírt történet. Ha ma lenne ilyen szerencsém, hogy hárman is a számba geciznek egy nap, Uramtól kapnék egy jutalom pisilőfolyatást. Sajnos mostanában nagyon ritkán és kevesen használják a szopós számat...

Ferenc körút

Amikor bementem egy kb. 30 éves srác, álló fasszal állt a piszoárnál. A fülkék mind zárva voltak, végigpróbáltam mindet nyitni, közben oda-oda néztem a srácra. Észrevette, hogy nézem, felém fordult. Az egyik fülke kinyílt, egy faszi kiment én pedig beléptem a helyére. Az ajtót nyitva hagytam, ránéztem a srácra és intettem neki. Bejött.
Én leültem, le se toltam a nadrágomat rögtön bekaptam a farkát.
A srác kb. 30 lehetett 170 cm körüli és elég vékony volt. Tiszta, a fasza tusfürdő illatú, jobb nem is lehetett volna. 17-18 cm hosszú lehetett a farka és nagyon merev volt.
Szoptam, aztán nyalogattam szépen végig a teljes hosszában. Nagyon jó, nagyon izgató volt!
Ahogy cumiztam a fiú elkezdett mozogni, erre rászorítottam az ajkaimat a faszára és hagytam hagy bassza a számat. Jó sokáig baszott, közben a nyelvemmel játszottam a makkjával, meg-meg nyaltam.
Amikor elfáradt a szám abbahagytam vertem neki kicsit. Megkérdezte nem veszem-e le a nadrágom.
A helyzet az volt, hogy nekem délutánra volt megbeszélve randim egy fiúval, hogy ott alszom nála. Egyszer a tavasszal már voltam nála és nagyon jó volt, nem akartam most ott a WC-ben elélvezni. Ez a WC-s szopás csak kis előjátéknak számított aznap nálam.
Szoptam tovább a farkát, közben felnéztem és láttam, hogy a fülkéket elválasztó fal felett átnéz valaki. Ez engem nem zavart, sőt!! Nagyon izgató számomra ha "akció" közben meglesnek, vagy nyíltan néznek. Ezért is szeretek annyira nyilvános WC-ben szopni.
Szoptam, de egyszer csak megzörgették az ajtót és beszólt egy férfihang, hogy "siessenek, kérem!" A WC-s bácsi volt... Ránéztem a srácra, de mondta, hogy ne törődjek vele, ő ismeri a pasit. Cumiztam tovább és persze állt a fütyim, de nem akartam elővenni, már nem volt érdemes, meg kellemetlen is volt, hogy kintről siettetnek...
A srác újra dugni kezdte a számat és végül elélvezett a számban. Aznap már nem először szerintem, mert alig volt gecije. Pedig szeretem a gecit a számban érezni és lenyelni miután kiélveztem az ízét. Lenyalogattam a farkát, a srác megköszönte, megtöröltem a szám és kimentem.
A mosdónál megmostam a kezem és éppen szárítottam, amikor odajött egy fiú, aki a másik fülkéből lépett ki, Ő nézte ahogy szoptam az előbb. Megkért, hogy menjek be vele. Mondtam, hogy itt a WC-s pasi és sürget, meg kellemetlen így, hogy már biztosan tudják mit csinálok. Mondta, hogy ne törődjek vele, hogy ketten vannak a fülkében, legalább nézzem meg a másik fiút. Megnéztem, aztán bementem hozzájuk.

A srác, aki bent volt szintén fiatal volt, mindketten kb. 21-25 évesek lehettek.
Az egyikük félmeztelenül, letolt rövid gatyában verte a faszát. Barna volt és nagyon izmost, szőrtelen mellkas, izmos has. A farka körül is kb. csak 5 mm-es szőr volt. A farka félmerev volt. Átlagos méretűnek néztem.
A másik, aki behívott, vékonyabb volt, de ő is izmos és barna. Mindketten kb. 180 cm magasak lehettek.
A másik srác is letolta a gatyáját. Az ő fasza teljesen mereven pattan ki. Szép hosszú volt és elég vastag.
Leültem a WC-re és rögtön bekaptam az elém tartott merev faszt. Mélyen a számba engedtem, amennyire bírtam, egészen a torkomig. Kétszer, háromszor ki be csúsztattam a számban, aztán kiengedtem, megnyaltam a makkját és a másik sráchoz fordultam. Az ő fasza is keményebb volt már, de még nem teljesen merev. Ahogy odatartottam a szám rögtön abbahagyta a verés és bedugta a faszát. Cumizni kezdtem.
Egy merev faszt nyalogatni, szopni, rászorítani az ajkat és hagyni, hogy megbassza a számat nagyszerű érzés, de legalább olyan jó és izgató számomra, ha egy lankadt, vagy félmerev farok kerül a számba. Nagyon szeretem cumizni, úgy cumizni, szopni, mint egy igazi cumit. És közben érezni, ahogy egyre jobban keményedig, megnő, szétfeszíti a számat és lassan csúszik ki belőle. Nagyon jó!!
Éreztem, hogy egyre keményebb és nagyobb neki. Kiengedtem a számból és végigmértem. Hát lehet hogy az volt a legnagyobb fasz, amit eddig közelről láttam!! Vastag volt, eres és jó hosszú, szerintem legalább 20-22 cm.
Gyorsan újra bekaptam és amennyit bírtam a számba, torkomra engedtem belőle. Egészen ráhúztam magam, mégis meg tudtam még markolni, a tövétől a számig lazán elfért a kezem! Jókora volt.
A fiú élvezte, hogy ennyire benyeltem és lökött egyet. Gyorsan ki kellett engednem, mert nem kaptam levegőt, könnybe lábadt a szemem.
Utána nem kaptam be rögtön, hanem szépen végignyaltam a makktól egészen a tövéig párszor.
Miközben cumiztam, nyaltam a faszt a másik srác verte a farkát. Aztán lenyúlt az enyémhez, megérintette nadrágon keresztül.
Nekem kényelmetlen volt már a nadrág szorítása és azt sem akartam, hogy átázzon a makkomtól, mert ha felizgulok a fütyikém rengeteg izgalmi váladékot termel.
Ez jó, de ilyen helyzetben kicsit kellemetlen, ha átázik az ember nadrágja.
A fiú szólt, hogy vegyem le a nadrágomat. Mondtam, hogy jó, de nem zavarja-e őket, hogy rajtam női bugyi van és hogy én nem akarok elélvezni. Mondták, hogy mindegy, az én dolgom.
Letoltam a nadrágomat, a bugyi maradt. Rózsaszín, elég szexi, de aranyos műszálas, testre simuló bugyi volt rajtam. Teljesen átázott már a makkomnál. Gyorsan kibújtam a pólómból is. Visszaültem és ez eddig hanyagolt srácot kezdtem szopni, a másik, a nagyfaszú verte a farkát. Felnyúltam és én kezdtem el verni neki. Aztán felváltva szoptam őket. Megpróbáltam egyszerre is a számba venni a faszukat, de ők inkább a felváltva szopatás mellett voltak, amelyiket éppen nem cumiztam az verte magának.
A nagyfaszú közel lehetett már az élvezéshez, mert megkérdezte szeretem-e a gecit. Csak bólintottam, éppen tele volt a szám a faszával. Baszni kezdte a számat. Gyorsan megmarkoltam a farkát a tövénél, nehogy túl mélyre menjen és még megfulladjak. Egyre gyorsabban mozgott, a fejemet fogta két kézzel úgy baszta a tenyeremet és a számat. Aztán felnyögött, "nyeled, nyeld!" hörögte és teleélvezte a szám.
Tényleg tele. Alig kaptam levegőt és egy keveset le is nyeltem, pedig próbáltam mind a számban tartani. Leállt a mozgással én pedig kiengedtem a számból. A kezemmel húztam a faszán egyet, feltűnt egy csepp geci a makkja hegyén. A nyelvemmel lesimítottam, lenyaltam. A srác elhúzta a faszát.
A másik fiúhoz fordultam aki eddig nézett minket és iszonyú gyorsan verte a farkát. Ő is rendesen termelt váladékot, mint én, csupa hab volt a farka, keze, ahogy verte. Felnéztem rá, kitátottam a szám, hogy lássa benne a barátja gecijét.
Abbahagyta a masztit és a számhoz tartotta a faszát, én pedig úgy gecivel félig telt szájjal bekaptam.
Tetszhetett neki, hogy ennyire síkos, csúszós a szám, mert elkapta a fejem két kézzel és baszni kezdte a számat. Hol lassan és mélyen, hol csak rövid lökésekkel mozgatta a faszát benne. Én közben lenyúltam és a bugyin keresztül fogdostam a farkam, aztán abbahagytam, mert éreztem, hogy mindjárt elélvezek. Megfogtam a srác fenekét és szinte húztam magamba. Egy idő után nagyon elfáradt a szám és levegőt is alig kaptam, eltoltam magamtól. Lihegtem, a számban forgattam a gecit és néztem ahogy az orrom előtt veri a faszát. Egyszer csak megmerevedett az egész teste. Gyorsan tátottam a számat. Ő még egyszer hátrahúzta a bőrt és kb. 5 cm-ről lövellt a számba. Pont beletalált, csak a szám széle lett egy kicsit gecis. Azonnal rábuktam a spriccelő faszra és szoptam, szívtam erősen. Éreztem, hogy lüktet és pumpálja a számba a gecit.
Kicumiztam mindet. Kihúzta a faszát, rántott rajta kettőt-hármat, aztán hátrahúzta a bőrt és a szám elé tartotta. Már kezdet lankadni a farka. Kinyújtottam a nyelvem, elég nehezen ment, mert már teljesen tele volt a szám a két fiú gecijével, és lenyalogattam a faszát. Közben egy kis geci kicsordult a számból az államra. A srác elhúzta a farkát és megtörölte egy papírzsebkendőben.
Az ujjammal letöröltem az államról a gecit, lenyaltam és felálltam. A két fiú már húzta fel a rövidnadrágját, a nagy faszú miközben a másikat szoptam felvette a pólóját, köszöntek és kimentek. Én álltam markolgattam kicsit a fütyim a bugyiban, ízlelgettem a gecijüket. Aztán éreztem, hogy mindjárt elmegyek, de nem akartam, így lenyeltem a gecit, megtöröltem a makkom, megigazítottam a bugyim, felöltöztem és eljöttem.
A WC-s pasi jól végigmért amikor jöttem ki, de már nem törődtem vele, egy ideig úgysem lát megint...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése