2017. július 22., szombat

Olvastam, kipróbáltam: szopás az egyetemi WC-ben

Ezt olvastam, kipróbáltam:

Működő szexlyukak a Debreceni Egyetem főépületében


Elmentem az egyetemre, amiről olvastam a neten, hogy a 2. emeleti WC-ben van szopatólyuk és sokan járnak oda. Akik írták sajnálkoztak, hogy nem egyetemisták, hanem idősebbek járnak be. Elmentem kipróbálni és sikerrel jártam.
Az egész épület meglehetősen üres volt, még több, mint egy hét a tanítás kezdetéig. Csendes, üres folyós végén van a WC. Piszoárok és szemben velük három fülke. Deszkafalú fülkék és a középső fülke mindkét falán van szopatólyuk. 






A falak telefirkálva hirdetésekkel, rajzokkal. Egyik oldalon kitörve, szabálytalan alakú, másik oldalon kerek, kifúrt nagy lyuk, pont megfelelő magasságban. Bent lefényképeztem a falakat, a lyukakkal, kiírásokkal, alig fejeztem be, az egyik oldalt hallottam, hogy nyílik a külső ajtó, ami a kézmosókhoz vezet, onnan a WC-be. Gyorsan eltettem a fényképezőgépet, letoltam a farmert és a bugyikámat és leültem. Nem mertem kockáztatni, hogy valaki WC-zni jön be és átnézve a lyukon látja, hogy nadrágban, vagy bugyiban ülök.
Leültem, közben a bal oldali fülkébe bejött valaki. Zajokat hallottam, ahogy a táskáját akasztotta fel, aztán a szíját kacsolta, a nadrágját húzta le és leült. Utána semmi hang, tehát nem WC-zni jött, inkább masztizni. Előredőlve ültem, hogy a lyukon kb. csak a vállam, hátam látszhatott a másik fülkéből. Messziről, miközben a testem nem mozdult átlestem a lyukon.
Kék kockás rövid ujjú ing volt a pasin, vastag szőrős alkar nyúlt ki belőle. A kezét nem láttam, de azt igen, hogy az ölében volt és a karja lassan mozgott. A pasi verte magának. Hátrébb dőltem, hogy jobban lássak és ő is lássa, hogy nézem. Nem változott semmi, ugyanúgy maszturbált, nem mutatta a faszt. Egészen közelről néztem a lyukon át, láttam, hogy mozdul a teste, lejjebb hajolt ő is átlesett. A jobb kezemmel a pisilőmet fogtam, a bal kezemet pedig a számhoz tettem és elkezdtem szopni az ujjam, hogy lássa. Kis ideig így maradtunk, aztán a pasi felállt. Megijedtem, hogy elélvezett, vagy megunta és elmegy, de odahajolt a lyukhoz és átsuttogott, hogy menjek át. Kértem, hogy inkább dugja át a faszt a lyukon. Akkor azt mondta, hogy ő jön át és felhúzta a nadrágját. Én kiakasztottam az ajtón az akasztót és visszaültem, még mindig bugyi nélkül.
Nyílott az ajtó és bejött a pasi. Kb. 50 éves, szőke, kopaszodó férfi, pocakos. Farmerben és rövid ujjú ingben. Lenézett rám, aztán megfordult beakasztotta az ajtót, a táskáját pedig felakasztotta. Aztán hozzám fordult és lenyúlt a lábam közé és megfogta a pisilőmet. Finoman kezdte húzogatni, nekem pedig a combomra kenődött az előnedv.
Kértem, hogy hagyja abba. Azt mondtam csak lány szeretek lenni és ezért hordok bugyit. Megkérdezte, hogy nem akarom, hogy szopjon. Mondtam, hogy nem, csak lány akarok lenni, kislány és cumizni szeretnék. Azt mondta neki nem nagy. Mondtam, hogy nem baj, szeretnék cumizni.
Kicsatolta az övét, és letolta a nadrágját és a fehér fecske alsóját. Közben megkérdeztem, hogy felhúzhatom-e a bugyimat. Mondta, hogy húzzam. A pisilőt és a golyókat hátrahúztam és felvettem a bugyimat. Mutattam neki, de nem érdekelte. Leültem újra, ő felém fordult. Tényleg kicsi volt neki. Mereven sem lehetett 10 cm. Szőke szőrös volt körül. Ha teljesen összement neki, valószínűleg nem is látszott ki a szőke szőrök közül. Kicsi volt, de nem válogathattam, örültem, hogy ennyi idő után kapok faszt cumizni.
Bekaptam teljesen és szopni kezdtem. Kellemes, férfias tusfürdő illata volt, ahogy a pocakjához simult a fejem. Kicsit játszottam, simiztem a nyelvemmel és szívtam. Megfogta a fejem és erősen húzott magára, tövig a számban volt a fasz. Nagyon hamar, egy percen belül elélvezett. A számba gyűjtöttem a gecit ő pedig elvette a faszt és arrébb lépett. Húzott rajta párat, megjelent egy csepp geci. Előrehajoltam és lenyaltam. A számba akartam venni, cumizni még, de elhúzta, megtörölte papírral és felvette az alsóját, farmerét.
Megkérdezte, hogy gyakran járok-e oda, nehéz volt gecivel tele szájjal beszélni, de mondtam, hogy először vagyok ott. Vette a táskáját és nyitotta az ajtót. Már ment ki, amikor megköszöntem a szopatást, annyit mondott, hogy szia és elment.
Hallottam, hogy kezet mos az előtérben, aztán záródott mögötte a külső ajtó. Még kicsit ültem, aztán elővettem a gépet és lefényképeztem a számban a gecit. Aztán lenyeltem. Megigazítottam a bugyim, felvettem a farmert és kijöttem. Kicsit csalódott voltam, hogy ilyen gyors volt a szopatás, de örültem is, hogy használták a számat. Amikor kijöttem leültem az aulában kicsit vártam, míg lenyugszom, ittam egy kis vizet, aztán elindultam a szexshopba vásárolni. 

Sajnos nem sokkal később írták, hogy a WC-t bezárták és felújították, ez a lehetőség megszűnt...

Ha tudtok ilyen helyet, kérlek, írjatok! 

4 megjegyzés:

  1. Mikor folytatodik bugyis Gezuka tortenete?nagyon izgi es jol megirt tortenet.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az érdeklődést, hamarosan jön a következő rész.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó:) tetszett

    VálaszTörlés