2017. szeptember 3., vasárnap

Harmadik alkalom a szexmoziban

Egy újabb mozizásom története...

Csütörtökön 4 után végeztem, és kb. háromnegyed öt volt, mire a mozihoz értem. Amikor bementem az eladónő két nővel beszélgetett, vibriket mutogatott nekik, illetve azokról beszélgettek.
Egy sziával köszöntünk egymásnak, aztán én is nézelődni kezdtem, kerestem egy szimpatikus vibrit. Kicsit nézelődtem, nem találtam olyat, ami igazán tetszett volna, közben az eladónő megkérdezte: mit szeretnék, segíthet-e.
Mondtam, hogy mozizni szeretnék, addig, amíg ráér meg nézelődök. Visszafordult a két nőhöz, mondta nekik, hogy nézelődjenek. Nekem meg azt mondta, hogy mehetünk a pénztárhoz. Kaptam áprilisi bélyegzőt a tagságimra, fizettem és mentem le a moziba. A két nő még mindig a vibriket nézte és nevetgéltek valamin.
A moziban a kisebbik szoba zárva volt, kiírva, hogy üzemen kívül. A nagyobbikban semmi nem változott… Nem volt lent senki. Levettem a dzsekim, letettem a hátizsákom és leültem az egyik kedvenc fotelembe, a szoba közepén lévő boltív alatt. Kicsit üldögéltem, néztem milyen film megy. Öt óra volt és nekem volt jó másfél órám. Be is állítottam az ébresztőórát fél hétre: ha akkor elkezdtek készülődni, fogat mosni, megigazítani a bugyim és elindulok, kényelmesen elérem a vonatomat. Üldögéltem… Aztán körülnéztem a szobában, a WC-ben, az előtérben. Volt már aznap forgalom, a szobában a fotelok, heverők mögé bedobva 4db óvszer papírját találtam, pár eldobott papírtörlőt, zsebkendőt… A végén már annyira untam a dolgot, hogy elővettem a telefonom és játszottam rajta…
Háromnegyed hatkor úgy döntöttem, hogy ha hatig nem jön senki, akkor egyszerűen hazamegyek. Nagy csalódás lett volna az eddigiek után… Fizetek 1500 Ft-t több mint egy óra unalomért…
Végül hat 17:50-kor megjött az ismerősöm. Az, aki már többször szopatott, aki elfenekelt és kérte, hogy tangában menjek. A nevét nem tudom, nem kérdeztem meg, örültem, hogy ott van. A facebookos ismerősöm, aki összeismertetett ezzel a pasival, jelezte facebookon, hogy nem biztos, hogy tud jönni, nem is jött.
Amikor megjött a pasi először még nem tudtam ki az, mert amikor a boltból bejön valaki hangjelzés van, de az csak az előtérbe vezető ajtó, onnan nyílik a WC is és a másik szoba, amikor működik. Hallottam, hogy jön valaki, kinéztem az ajtón, mert nyitva hagytam, de nem láttam ki ment el az előtérben az ajtó előtt. Aztán hallottam, hogy egy ajtót bezárnak, utána egy kis idővel, hogy lehúzzák a WC-t. Eddig ez még a boltos is lehetett volna…
Végül bejött a pasi, az ismerős. Amikor bejött felálltam, megismert. Kérdezte, hogy nincs senki? Mondom: látod… és, hogy nem is volt, már egy órája itt ülök.
Megkérdezte, hogy tangám van-e. Mondtam, hogy nincs, letoltam a nadrágom és mutattam a bugyikámat. Közben elmondtam, hogy nem szeretem a tangát, mert szerintem nem illik hozzám, én a kislányos bugyikat szeretem, az olyan bugyikat, amiben a kis pisilőmet hátra lehet tenni, mint amikor legutóbb szopatott, akkor is.
Azt mondta szép a bugyim, megtapogatta a seggem és elől a pisilőmet is. Aztán letolta a nadrágját és lehevert hanyatt a heverőn és szólt, hogy: gyere.
Letérdeltem a heverőn mellette és bekaptam a puha faszát, a seggemet a feje felé pucsítottam ki, hogy tudja fogdosni, elfenekelni ha akar. A farka egy picit pisi ízű volt. Érződött a deója és tusfürdője illata, de a farka kicsit pisi ízű volt. Miközben bekaptam kérdezett, hogy tényleg nem volt senki, hogy akkor csak moziztam, nem volt kit szopni? Hogy akkor már nagyon vártam rá? Ilyeneket. Kiengedtem a faszt, hogy válaszoljak, elmondtam, hogy igen, egyedül voltam és tényleg vártam és már nincs is sok időm, mielőtt mennem kell… Utána mondtam neki, hogy legközelebb, ha őt izgatja, érdekli, akkor ne menjen pisilni, amikor megjön, hanem szóljon és kimegyek vele és pisilhet a számba.
- Szereted? – kérdezte.
- Igen, szeretem – mondtam.
- OK, érdekes, lehet, kipróbálom – mondta a pasi, aztán szólt, hogy kapjam be tövig és szopjam erősen.
Most nem volt annyira erőszakos, mint általában szokott lenni, nem dugta, baszta a számat, engedett szopni, csak néha utasított, hogy kapjam be mélyen, tövig, erősen szopjam, stb. Rávert a seggemre és fogdosta a seggem, én pedig jól kipucsítottam neki. Jó érzés volt, az is jó volt, hogy a csipke bugyin keresztül éreztem az erős kezét, a markolászást. Egy kicsit abbahagytam a szopást és levettem a nadrágomat és a pólómat is, hogy ne zavarja semmi, amikor fogdos. Aztán szoptam tovább. Elég hamar elért az élvezés határára, egyik alkalommal, amikor kicsit kiengedtem a faszt a számból, hogy pihenek picit, verni kezdte a farkát. Néztem közelről, aztán a kidugtam a nyelvem és megérintettem a makkját miközben verte a faszt.
- Mindjárt jön! - lihegte – Kapd be tövig és szívjad! Erősen!
Gyorsan bekaptam a faszt és erősen szívtam, miközben ő tovább verte még egy kis ideig, aztán elengedte a faszt, felnyomta a csípőjét és a két kezével lenyomta a fejem. Elélvezett a számba, mélyen egészen a torkomig nyomva a farkát. Nem volt túl sok a gecije, nem lett teljesen tele a szám. Amikor elélvezett és kifejte magából az utolsó cseppeket is én a gecit a számban tartva lenyalogattam a farkát. Aztán eltolta a fejem, kért egy törlőpapírt. Odaadtam neki, közben felegyenesedtem és lenyeltem a gecit.
Felvettem a pólómat és a nacit, cipőt, nem volt túl meleg lent… Leültem a fotelembe. Beszélgettünk kicsit, megint visszatért a tangára és rákérdezett miért izgi nekem a pisilés.
Én pedig mondtam, hogy azért mert az olyan megalázó, hogy a számba pisilnek és én nyelem és ez nekem nagyon izgalmas. Miközben beszélgettünk jött a hangjelzés, nyílott az ajtó. A pasi elhallgatott, én is, vártam ki jön be.
Egy magas, fiatal, kb. 30 éves pasi jött, laptoppal, farmerben. Lerakta a cuccát a fal mellett, aztán lehevert a hátsó heverőre. Megvártam, míg elhelyezkedett, aztán ránéztem az telómra: 18:09-volt. Így tudtam, hogy van még időm szopni és azt is, hogy az ismerős most sokkal hamarabb végzett velem, mint szokott.
Felálltam és odamentem az új pasihoz. A nadrágja ki volt gombolva, az alsója letolva így tetet ki a farkát és a golyóit. Lehajoltam és megkérdeztem, hogy szophatok-e.
Nem válaszolt, csak bólintott, és megmarkolta a farkát és odakínálta.
Leültem mellé, odahajoltam és bekaptam a farkát. Kellemes íze volt. Olyan félmerev volt, amikor bekaptam, közepes nagyságúnk tűnt, de elég vastagnak. Görbe volt a fasz, volt benne egy erős hupli, oldal irányban, de annyira, hogy ilyet eddig nem láttam, nem szoptam. Amikor teljesen felállt neki kb. 15 cm lehetett, vastag volt és nagyon érdekes görbeségével. Ahogy csúszott le rajta a szám furcsa izgalmas érzés volt. Kíváncsi vagyok, milyen érzés lehet az ilyen faszt punciban érezni… Nem kértem, hogy dugjon meg, túl vastag lett volna nekem, főleg így elsőre, sok idő után. Meg túl sok időm sem volt. Szopni mindenesetre izgalmas volt.
A pasi semmit nem tett, nem szólt, hagyta, hogy kedvemre cumizzak. Én pedig hol nyalogattam a makkot, hol az egész faszt tövétől a makkig, hogy erősen mélyen szoptam. Jó érzés volt. És a pasinak merev volt a farka, néha-néha sóhajtott, lihegett is. De már vagy 15 percig szoptam és még mindig nem élvezett el, sőt akkor el is tolta a fejem és annyit mondott csak: bocsi ez nem fog menni most. Nem magyarázta miért. Nem mondta, hogy rosszul csináltam volna, semmit, csak eltolt a fasztól.
Hát nem volt túl kellemes… Még kicsit ültem mellette, de láttam, hogy zavarom, felálltam és visszamentem a helyemre. Alig ültem le, ő is felállt és kiment. Én csak ekkor vettem észre, hogy az ismerősöm közben elment… Nem tudom mi volt a kudarcom oka, lehet, hogy aznap már elélvezett, többször is, nem tudom… Ha nem jól szoptam, miért nem utasított mit tegyek, hogyan tegyem? Nem tudom… Mindenesetre állt neki…
Ezen gondolkodtam, amikor hallottam az ajtónyílás hangot, gondoltam a pasi ment el. De nem, egy új fiú jött. Fiatal, vékony srác, kapucnis pulcsiban, farmerben. Leült a szoba másik oldalán a heverőn, szemben velem. Néztem, visszanézett. Felálltam és megkértem, hogy engedjen szopni. Valahogy úgy válaszolt:
- Hát, ha akarod én nem ellenkezek…
Kigombolta a farmerét kicsit letolta az alsóját és kivetet a farkát.
- Bocs, még nincs készen – mondta. Hát tényleg nem volt…
Nagyon szőrös volt a töve és pici volt a farka. El kellett a kezemmel húzni a szőrt, amikor bekaptam, nehogy tele legyen vele a szám. Cumiztam és hamar fel is állt neki, de akkor sem volt nagy. Mereven talán 12 cm lehetett és vékony volt. De fasz. És örültem, hogy szophatom. A fiú, amikor egy pillanatra kiengedtem a számból azonnal verni kezdte magának, ahogy bekaptam viszont teljesen passzív lett. Nem simogatott meg, nem fogdosott meg, olyan volt, mint aki gyorsan túl akar lenni rajta.
Lehet, hogy hetero volt, aki kipróbálta csak, vagy abszolút szűz, aki még sosem szopatott.
Csak akkor oldódott kicsit, amikor cumizás közben a zsebemben megszólat az ébresztőhang. Leállítottam, közben mondtam, hogy ébresztő, nemsokára majd mennem kell, de leszopom persze. Akkor mosolygott és mondta, hogy OK.
Bekaptam újra, közben ő megkérdezte élvezhet-e a számba? Csak bólintottam szopás közben.
Picit később eltolta a fejem és erősen verni kezdte a farkát. Csak két ujjal fogta (mondjuk tényleg nagyon kicsi is volt, legfeljebb egy-két centivel hosszabb, mint az én kis pisilőm) és nagyon gyorsan verte. Amikor felnyögött, hogy jön, gyorsan bekaptam és erősen megszívtam. Nem hagyta abba a verést, kiverte a számba. Meglepően sok gecije volt a fiúnak. Éreztem, hogy kilövell, aztán újra és megtelik a szám. Gyorsan lenyeltem. Még mindig verte a farkát, most már nem lövellt, inkább folyt a gecije és újra megtöltötte a számat. Igazán sok volt neki. Felemeltem a fejem, tele volt a szám gecivel, a fiú pedig elővett egy zsebkendőt és megtörölte a farkát és gyorsan eltette. Én lenyeltem a gecit, aztán láttam, hogy a fiú feláll és elfordul, igazítja a nadrágját, hát elfordultam én is és kimentem a WC-be.
Közben láttam, hogy a magas pasi visszajött és az előző helyén fekszik. A WC-ben megigazítottam a bugyimat, nem kellett lecserélnem, nem élveztem bele, csak az izgalmi nedveimtől ázott át bal oldalt, elől, ahol a pisilőm vége volt. De a pólómat lehúztam így a nedvesség nem érte el a nadrágomat, nem koszolta össze. Kiöblítettem a számat, megmostam az arcom és éppen töröltem, amikor kijött a fiú, akit előbb szoptam le. Látszott, hogy zavarban van. Mondtam neki, hogy köszi szépen, finom volt! Mondta, hogy szívesen. És kérdezte én vagyok-e, aki a facebookon írt, hogy jön mozizni. Mondtam igen. Mondta, írjak máskor is, ha majd jövök.
Aztán bementem a mozi szobába, felkaptam a dzsekim, hátizsákom és kijöttem. Köszöntem a boltos nőnek, hogy köszi szépen, szia!
- Szívesen, gyere máskor is! - válaszolt mosolyogva.

Uram, három faszt szoptam, de csak kettő gecizett a számba, így sajnos nem érdemeltem ki a jutalmat, kis pisilőm soron kívüli elfolyatását. Sajnálom, legközelebb még jobban fogok igyekezni Uram!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése