2020. február 24., hétfő

Spontán pisilőfolyás

Péntek éjjel, 73 nappal az utolsó engedélyezett pisilőfolyatásom után, a szánalmas kis pisilőm spontán elfolyt a bugyimba. Illetve volt egy kis folyásom, mert a kifolyó geci mennyisége nagyon kevés volt, nem annyi, mint egy normális pisilőfolyásnál szokott lenni, főleg nem annyi, mint egy fiúnak, vagy férfinak lenni szokott. 

Éjjel, 0:40-kor arra ébredtem, hogy merev és lüktet a kis vacak és azonnal éreztem, hogy folyik egy kevés geci. Nem is volt igazán jó érzés, félig aludtam is még... És nem is emlékszem rá, hogy valami izgatót álmodtam volna... Lefotóztam a bugyim, nem is látszott semmi, olyan kevés geci volt, hogy a fitymámból kis se folyt, csak amikor lehúztam a bugyimat, ami addig tartotta, akkor cseppent ki.



Ujjal letöröltem a makkról a nedvességet, geci volt, a szaga is, az íze is igazolta, nem csak izgalmi váladék. 



Aztán levettem a bugyikát és kinyalogattam az az egy cseppet.





Én igazán, tényleg szeretem a gecit, ez is jólesett volna, de kevés is volt és hiába volt jó az íze  a bűntudat miatt mégsem tudtam élvezni, hogy ehetem. A bűntudat miatt és mert féltem, milyen büntetést kapok Uramtól...

Szombat reggel rögtön megírtam Uramnak és bocsánatot kértem a szégyenletes dologért és nagyon kértem Uramat, hogy ne büntessen  meg nagyon szigorúan.

Mivel nem tudtam mi lesz a büntetésem, a hetet még rendesen teljesítettem, minden kötelező gyakorlatot elvégeztem és összesen 176 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb pontot (89 sissypont) a kis pisilőm kötözésével szereztem. 

Uram ma mondta meg mi lesz a büntetésem. Nem volt szigorú, nem kaptam külön büntetést, Uram figyelembe vette, hogy ez teljesen akaratlan dolog volt, nem tehetek róla. Ezúton is hálásan köszönöm Uramnak a jóindulatát! 
Természetesen ezzel az éjjeli bugyiba folyással elvesztettem az eddigi heteimet, a periódus ma újraindul.

Tizenegy hetet kell teljesítenem és hetente 180 sissypontot gyűjteni, hogy újra folyathassam a szánalmas kis pisilőmet. Amennyiben ez alatt az idő alatt megint elfolyik álmomban a bugyimba, akkor már komolyabb büntetésre számíthatok. 

Tehát, ma újra kezdtem az első hetet, pluggal a lyukamban, megkötözött kis pisilővel írok most is, 180 pontot nem könnyű összegyűjteni...

Nagyon remélem, hogy kibírom ezt a 11 hetet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése