2020. április 14., kedd

Sikeres hetedik hét

Uram elfogadta a hetedik heti teljesítményemet, amikor minden kötelező gyakorlatot teljesítettem és összesen 192 sissypontot szereztem az alábbiak szerint:


Ezen a héten is a kis pisilőm kötözésével szereztem a legtöbb, 94 sissypontot.







Ezen a héten is végeztem csalánozást, most is kint, szabadban. Közevetlenül egymás után kétszer vertem el a kis vacak pisilőmet egy-egy csokor csalánnal:



A csalánozással összesen 13 sissypontot szereztem, fájdalmas módja ez a pontgyűjtésnek, az égő, csípő érzés órákig megmarad, a viszketés még tovább. A nyomok:




Még négy hét van hátra a periódusomból, remélem sikerül kitartanom és teljesítenem a feltételeket, hogy újra elfolyathassam a szánalmas kis pisilőmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése