2020. május 11., hétfő

Sikeres periódus

Teljesítettem a 11-ik hetet és ezzel teljesítettem az egész periódusomat! A múlt héten pénteken nem tudtam két kötelező gyakorlatot teljesíteni, így -20 pontot szereztem, de a héten összességében sikerült 195 sissypontot gyűjteni és így teljesíteni a hetet.


A héten a legtöbb, 76 sissypontot a kis pisilőm csipeszelésével szereztem, amit bent és kint, szabadtéren is végeztem




A héten csalánozást is végeztem, egy percig csapkodtam a kis pisilőmet egy csokor csalánnal,


majd, teleraktam a bugyikámat elől és hátul is, így mentem fel a lakásba és mosogattam el. 







A csalán elől, a kis pisilőmnél 12, hátul pedig 10 percig volt a bugyimban, a nyomok jól látszanak, még ma is viszkettek.






A sikeres hét és sikeres periódus után Uram szerdát, 13-át jelölte ki folyatási napnak.
Nagyon várom már, remélem sikerül addig kitartanom és nem folyik a bugyimba a szánalmas kis pisilőm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése