2020. június 16., kedd

Sikeres negyedik hét, csalánozás

Uram elfogadta a negyedik hetemet, amikor minden kötelező gyakorlatot teljesítettem és összesen 204 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 62 sissypontot a kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem.

Szombaton egy nagy csokor csalánt szedtem, amit 3 kisebb csokorra osztottam.


Az egyik csokor csalánnal több, mint egy percen keresztül vertem, csapdostam a kis pisilőmet, ez 3 sissypontot ér.


A csalánozás után kicsit pihentem, míg képeket készítettem a szánalmas kis pisilőmről.


Pár perc elteltével a másik csokor csalánnal is elvertem a nevetséges kis pisilőt, ez már 5 sissypontot ért.


A második csalánozás után ilyen volt a kis vacak:



Pár perc pihenés után felhúztam a bugyikámat és csalánt raktam bele, elől a kis pisilő és a golyók alá, aztán a kis pisilő és a hasam közé. 



Utána rögtön hátul is teleraktam, így csalánnal tele bugyiban leültem netezni, chatelni. 


25 percen keresztül volt telerakva csalánnal a bugyikám, ez 54 sissypont. 
A csalánozás nyomai a nevetséges kis pisilőmön és a seggemen:



 







A csalánozás még este is bizsergett, viszketett, sőt reggel is éreztem pisiléskor. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése