2020. augusztus 26., szerda

Sikeres első és második hét

 Uram ma elfogadta a 4-ik periódusom első és második hetét.

Az első héten összesen 205 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:


A héten a legtöbb (123 sissypont) pontot a kis pisilőm csipeszelésével szereztem





A második héten 202 sissypontot gyűjtöttem



Ezen a héten a legtöbb pontot a kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem. Rekordot is döntöttem ezen a téren, az eddigi 28 perc helyett, most 30 percen keresztül volt a bugyikám telerakva csalánnal, az egész csalánozás összesen 72 sissypontot jelentett.

A csalánozás során két alkalommal vertem el a szánalmas kis pisilőmet egy-egy csokor friss csalánnal, alkalmanként több, mint egy percig csapkodva azt.



Ezután teleraktam a bugyikámat csalánnal és így ültem le netezni, chatelni.


A csalán több, mint 30 percig volt a bugyimban, csípve, égetve a szánalmas kis pisilőmet, a zacsimat, a hasamat és a seggemet.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése