2020. szeptember 21., hétfő

Újabb sikeres hét, új pontszerző módszer

Uram elfogadta a hatodik hetemet, amikor összesen 204 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb (100) sissypontot a kis pisilőm és a zacsim csipeszelésével gyűjtöttem. Normál méretű és nagy csipeszeket is használtam






A héten új gyakorlatot, pontgyűjtő módszert is alkalmaztam, a kis pisilőm gumizását. P. kisasszony javasolta és nagyon köszönöm neki a kedvességét, hogy gondol rám és segít, hogy érdekesebb, szórakoztatóbb legyen a pontgyűjtés.

A kis pisilő gumizása a következőből áll: Befőttes gumikat teszek fel a nevetséges kis pisilőmre, duplán. Ötösével teszem fel a gumikat.

10 befőttes gumi, duplán 10 percre 4 pontot ér, 15 gumi 6 pontot, 20 gumi 8 pontot és így tovább. Ugyanígy, ha nem 10, hanem 20 percig vannak a kis pisilőn, az 8, 12 vagy 16 pontot jelent.

Kedden próbáltam ki, akkor 20 gumi 20 percig volt fent a kis vacakon:








Ez csak próba volt, nem kaptam érte pontokat, ez alapján határoztam meg Uram a pontozást.

Élesben vasárnap használtam először a kis pisilőm gumizását, akkor 20 gumi 10 percig szorította a kis szánalmast és ezzel 8 sissypontot szereztem.



Köszönöm szépen P. kisasszonynak a hasznos ötletet, remélem tetszik a kivitelezés!



2 megjegyzés:

  1. Szia Gezuka! Nagyon Örülök ,hogy kiprobaltad:) remelem nagyon elszoritotta a kis vackot.tetszett a kivitelezés.udv P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves P. kisasszony!
      Nagyon örülök, hogy tetszett a kivitelezés! Igen, elégég szorította, vágta a gumi a szánalmas kis pisilőmet, de örülök, hogy tetszett és szórakoztatónak találta!
      Kérem, kisasszony, máskor is ossza meg velem az ötleteit!

      Törlés