2021. február 15., hétfő

Teljesítve a tizennegyedik hét

Uram elfogadta a múltheti teljesítményemet, amikor összesen 205 sissypontot gyűjtöttem a táblázat szerint:


Pénteken nem tudtam teljesíteni a kötelező gyakorlatokat, így a tágítás és a pisis gyakorlat elmaradásárt -10-10 pontot kaptam. A hiányt főleg az erényöv viselésével pótoltam, ezzel szereztem a héten a legtöbb, 94 sissypontot.






Lassan megszokom az erényövben való alvást, ami biztonságérzetet is ad, mert fájdalmas, amikor megpróbál felállni a kis pisilőm, így felébredek, mielőbb elfolyna a bugyimba. 

Nagyon idő (6 hét) van még hátra a kijelölt pisilőfolyatásomig, remélem kibírom addig...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulálunk, szép teljesítmény.
    Jól áll a ketrec.
    Éva, Anti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet!
      Igyekszem. Örülök, hogy tetszik az erényöv, nagyon hasznos eszköz!

      Törlés