2021. április 26., hétfő

Sikeres nyolcadik hét, csalánozás

Uram elfogadta a nyolcadik hetemet, amikor összesen 207 sissypotnot gyűjtöttem az alábbiak szerint: 


A héten a legtöbb, 69 sissypontot a kis pisilőm kötözésével szereztem





Itt a tavasz, nőni kezdett a csalán, így elvégeztem az év első pisilő és segg csalánozását. Ezt nem pontokért, hanem önszorgalomból végeztem, megünnepelve vele a tavaszt és megköszönve Uramnak, hogy foglalkozik, törődik velem.

Vasárnap délután szedtem egy nagy csokor csalánt és kint az erdőszélen elvertem vele a nevetséges kis pisilőmet


A gyakorlatnak megfelelően több, mint egy percig csapkodtam a csalánnal a kis szánalmast. Nagyon csípett, égett, el vagyok szokva tőle...

A csalánozás végén, kis pihenő után, felhúztam a bugyikámat és beletettem a csalánt. Először elől, a hasam és a kis pisilő közé, majd a bugyika és a kis pisilő közé. Ezután megfordultam és a seggemnél is csalánt raktam a bugyikába. 



Felhúztam a nadrágomat és felsétáltam a lakásba. A csalán nagyon égette, csípte a kis pisilőt, a zacsit, de leginkább a seggemet, minden lépésnél, főleg a lépcsőn. 
A lakásba érve kis is vettem a bugyimból a csalánt, összesen 6 percig volt telerakva a bugyika, de ez is komoly nyomokat és hosszantartó égést, csípést, viszketést eredményezett. 












A nyár folyamán a csalánozás újra bekerül majd a sissypontokért végzett gyakorlatok közé, valószínűleg sokszor lesz ilyen piros, hólyagos a nevetséges kis pisilőm és a seggem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése