2021. július 3., szombat

Spontán pisilőfolyás

Június 29-én, hajnalban, 04:28-kor elfolyt a szánalmas kis pisilőm, hiába viseltem az erényövemet. 

Éjjel felébredtem rá, hogy fájdalmasan szorít az erényöv, de kis idő múlva újra elaludtam. Legközelebb arra ébredtem fel, hogy lüktet a kis pisilőm és folyik a geci a bugyikámba. Félig még aludtam... Nem emlékszem mit álmodtam, de biztosan izgató volt, ha erényövben is elfolyt a kis vacak... Olyan zavaros volt minden...

Először jó érzés volt, de ez hamar elmúlt. Maradt a szégyen érzése, hogy elfolyt a kis pisilőm... És persze a félelem is, hogy milyen büntetést kapok Uramtól.

Elég sok geci folyt, szerencsére a bugyi felfogta, nem ázott át az ágyneműm, vagyis lepedőm, mert takarót most nem is használok.

A bugyiból kinyalogattam a gecit, aztán levettem az erényövet és lenyalogattam arról is. Végül elmostam mindent, kimostam a bugyim, megmosdottam.












Beszámoltam Uramnak a történtekről és kértem a büntetésemet. Nagyon szégyellem, hogy már megint a bugyikámba folyt a kis pisilőm és persze nagyon sajnálom, bosszant, hogy már nem kellett volna sok, egy hét, hogy rendesen elfolyathassam... Így ebben az évben még nem végezhettem sissymasztit, március 2-át követően, 119 nappal később újra spontán pisilőfolyásom volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése