2021. augusztus 17., kedd

Sikeres negyedik, ötödik és hatodik hét

Egyszerre számolok be három sikeres hetemről.

A periódusom negyedik hetében összesen 208 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 61 sissypontot az erényövem viselésével szereztem.




Az ötödik héten 205 sissypontot gyűjtöttem:


Ezen a héten a szánalmas kis pisilőm kötözésével szereztem a legtöbb, 66 sissypontot:







A hatodik héten összesen 208 sissypontot szereztem, a táblázat szerint:


A héten újra az erényöv viselésével szereztem a legtöbb, 82 pontot:






Miután sikeresen teljesítettem a hatodik hetemet is, még 10 hét van hátra a periódusból, 10 hét múlva folyathatom el a kis szánalmast, ha kibírom addig és nem folyik a bugyikámba.


6 megjegyzés:

  1. Elég kis szánalmas a pisilőd Bugyis! Még az erényövet sem tölti ki rendesen. Van ennél kisebb is, azt kéne választanod, hogy fejlődje ebben és hamarabb felébredj, ha "magától" elfolyna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az észrevételt! Igen, szánalmasan kicsi a pisilőm és azt tapasztalom, hogy mióta nem szabad játszanom vele, sokszor van erényövben, vagy megkötözve, azóta még csökken is a mérete.
      Az erényövet puhán nem tölti ki a kis vacak, ahogy a képeken látható. Az erényövem belső mérete 10 cm, a kis pisilőm teljesen mereven 10,5 cm jelenleg. Az év végén, vagy jövő év elején kerül majd sor egy kisebb méretű erényöv beszerzésére, ami remélhetően majd tovább csökkenti a kis szánalmas méretét.

      Törlés
  2. Rendben, szánalmas kis pisilős! Helyesnek tartom, hogy nem játszadozhatsz vele! Minek neked nagyobb! A kisebb méret választását minél hamarabb javaslom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egyetért Urammal. köszönöm a jó tanácsát, már nézelődök, keresem a megfelelő kis méretű erényövet. Ha esetleg javasolna valamilyet nagyon hálás lennék!

      Törlés
  3. Minél kisebb ketrecet javaslok a nevetséges kis pisilődnek!
    Például ezt: https://www.vivianna.hu/szado-mazo-kellekek/8065-vse-65-bigboy-penisz-ketrec.html
    3,5 cm hosszú....kezdetben feszes érzés lesz, de ez nem baj...megszokod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a javaslatot!
      Megmutattam Uramnak az Ön által javasolt erényövet és azt mondta nyugodjak meg sor fog rá kerülni. Lehet, hogy még egy lépcsőt beiktat, 5-6 cm ketrechosszal, de aztán egy ilyen méret következik.

      Törlés