2022. augusztus 15., hétfő

Újabb sikeres hetek

Hosszú kihagyás után újra jelentkezek. 

Uram ma elfogadta a sikeresen teljesített a 13-ik, 14-ik és 15-ik heteimet.

A 13-ik héten összesen 240 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:


Ezen a héten a legtöbb, 88 sissypontot a szánalmas kis pisilőm és a zacskóm csipeszelésével szereztem.







A 14-ik hetemen szintén 240 sissypontot sikerült összeszednem:

Most a legtöbb, 99 pontot a kis szánalmas pisilő kötözésével szereztem.






 A legutóbbi, 15-ik hetemen összesen 248 sissypontot szereztem:


Ezen a héten a legtöbb, 77 pontot az erényövem viselésével gyűjtöttem.






A 15-ik hét sikeres volt abban a tekintetben is, hogy végre szophattam, sőt sokat szophattam! Így nem csak a periódusban kötelező egy szopást teljesítettem, de további 3 szopásért még 45 sissypontot is kaptam és talán jutalomra is számíthatok, ha Uram megfelelőnek ítéli a teljesítményemet.

A szopatásomról szóló beszámolót hamarosan közéteszem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése