2023. augusztus 14., hétfő

Augusztusi szopótúra

Augusztus 5-én, szombaton újabb szopótúrára indultam Budapestre, a Hegedűs Gyula utcai szexmoziba, ebben az évben ötödször voltam ott szopni.

Szokás szerint már pénteken összekészítettem mindent: gumikat és síkosítót, valamint egy dobozt, hogy biztonságosan hazahozhassam a gecit a használt óvszerben, ha megbasznának. Betettem a melltartómat, egy tiszta bugyikát, egy kendőt, a szopópárnámat. Leborotváltam a kis szánalmas pisilőm és a sissypinám környékét. Reggel felvettem az erényövemet, szalagot kötöttem, majd felvettem a kedvenc, szerencsehozó bugyikámat, amiben már sokszor megszopattak. Reméltem, ma is szerencsét hoz és sok szopatóm lesz.


A vasútközlekedés szörnyű! Nem elég, hogy át kell szállni, de még a vihar miatt 45 percet késett is a vonatom. Az átszállás Cegléden volt, a WC-ben lefotóztam magam bugyiban, erényövben.

 


A Nyugatiba 11:10-kor érkeztem. Mentem az aluljáró WC-jébe pisilni, fotózni. Sose hagyom ki, hátha lesz egyszer valaki, aki szopatni akar, ha már annyi hirdetés van a fülkék ajtajára írva. Most újabb fülkébe mentem be, ez is tele van írva hirdetésekkel.

 





A moziba 11:30-kor érkeztem. Nem volt bent senki. Levetkőztem, leültem és vártam. Sokáig… Néztem a filmet, voltam mindhárom szobában, aztán már olvasgattam a telefonomon.

Végül 12:20-kor jött valaki. Az öreg férfi, aki már több alkalommal szopatott. Éppen a nagy teremben ültem. Bejött, rám nézett, én pedig azonnal megnyaltam az ajkam, aztán felálltam és megmutattam magam bugyiban, melltartóban. A férfi hátralépett én pedig utána indultam. Intett, hogy menjek utána. Az első szobába ment be, ahol már többször szopatott. Utánamentem, a hátizsákom letettem a padra, levettem az ingem és rátettem, aztán leguggoltam. A férfi behúzta a szoba ajtaját, aztán elővettem a farkát, amit már jól ismertem, én pedig azonnal bekaptam és cumizni kezdtem. Gyorsan megmerevedett, elérte a teljes, kb. 15 cm-es nagyságát. Az öreg hagyta, hogy nyalogassam, cumizzam. Kis idő múlva néhány baszó mozdulatot tett, mélyre nyomta a számba, egészen a torkomra a faszt, aztán engedett újra cumizni. Közben beszélt hozzám, szokás szerint dicsért, mondta, hogy jól szopok és irányított is, utasítgatott:

- Szopjad! Ez az… Jól szopsz. Most csak nyalogasd! Csak a végét, a makkot szopjad!

Örömmel engedelmeskedtem az utasításoknak, nagyon jó, ha a szopató tudja, mit akar és meg is mondja, hogy a köcsög a legjobb szopást tudja adni, a legnagyobb élvezetet okozni.

Hamarosan hallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó, jött valaki. Az öreg eltolta a fejem, megszólalt:

- Jön egy haver, jó nagy fasza van, majd ő is megszopat – mondta.

- OK, köszi – válaszoltam.

- Addig szopjad – dugat újra a számba a faszt.

Elővettem a szopópárnámat és letérdeltem, így kényelmesebb volt, mint guggolni és jobban is illik egy köcsöghöz térdelve szopni a faszt.

Bekaptam és szopni kezdtem a szám elé tett faszt, aztán észrevettem, hogy a másik kisszobába, a lyuk túloldalán, bemegy valaki. Láttam, hogy lehúzza a cipzárját, kiveszi a farkát és megáll a lyuknál. Kiengedtem a számból a faszt és felnéztem a szopatómra.

- Szopjad! – mondta – neked dugta oda.

Megfordultam, hogy szembe kerüljek a lyukkal, pont előttem volt a fasz, ami még puha volt, de így is hatalmas. A férfi hátrahúzta a bőrt és egy nagyon nagy makk tűnt elő a fityma alól. Odahajoltam és megnyaltam, megcsókoltam, aztán bekaptam a makkot. Alig fért el a számban, tényleg nagyon nagy volt. Cumizni kezdtem, a fasz pedig egyre merevebb és nagyobb lett. Teljesen betöltötte a számat. Amikor kiengedtem a számból, hogy kicsit pihenjek és megnéztem olyan 16-17 cm hosszúnak és nagyon vastagnak, kb. 6 cm vastagnak tippeltem. Az öreg, az első szopatóm eddig a hátamnál állt és játszott a faszával, néha az arcomhoz, nyakamhoz dörzsölve a makkját. Amikor a másik faszt kiengedtem a számból, ő rögtön a helyére dugta a sajátját. Szopni kezdtem. Az öreg lenyúlt és megfogta a másik szopatóm nagy faszát, húzogatni kezdte, verte neki. Pár perc szopás után újra cseréltem, a lyukon túli nagy faszt kezdtem szopni. Az öreg átszólt a másik szopatómnak, hogy jöjjön át, kényelmesebben tudnak használni. De a másik elvette a faszát és hátrébb lépett. Ekkor láttam, hogy ő is elég idős, legalább 60 éves, átlagos alkatú férfi. Utána nyúltam, megfogtam a faszt és gyengén magam felé húztam, féltem, hogy az öreg erőszakossága, hogy át akarja hívni, elijeszti és nem szophatom tovább.

Közelebb lépett és engedte, hogy újra a számba vegyem és szopjam a faszát. Az öreg szopatóm újra verte magának és az arcomhoz dörzsölte a makkját. Amikor elfáradt a nyakam, a kényelmetlen testhelyzettől kiengedtem a nagy faszt, az öreg ilyenkor maga felé fordította a fejem és rögtön a számba dugta a farkát. Sokáig szoptam őket így felváltva. Egyszer benyitott valaki, egy nagydarab fehér pólós férfi állt az ajtóban és nézte, ahogy bugyiban, melltartóban térdelek a kispárnán, egyik kezemben a lyukon átdugott fasz, közben az öreg nyomja a számba a saját farkát. Az erényöv szorította a merevedő és nagyon nedves kis pisilőmet, a bugyim teljesen átázott az izgalmi váladéktól, éreztem, hogy a csipke bugyin át a combomra folyik a nedvesség. Az öreg felnézett a nézelődő pasira, aki erre kiment, bezárta az ajtót.

Újra a nagy faszt kezdtem cumizni, az öreg pedig megint az arcomhoz dörzsölte a makkját, közben újra agitálni kezdte a másikat, hogy jöjjön át. Az nem akart, sőt, elhúzta a faszát és most el is tette, kiment a kisszobából.

Csalódott voltam. Jó volt a nagy faszt szopni és gecit sem kaptam.

- Nem tudom miért nem jött át, így sokkal jobb lett volna neved is – mondta bosszúsan az öreg, aztán rám nézett és folytatta – Pihenj kicsit, biztosan elfáradtál. Megnézem megjött-e a haverom. – mondta miközben eltetet a farkát és kiment.

Tényleg eléggé elfáradt a szám is és az egész testemben éreztem nyújtózkodva, elég kényelmetlen helyzetben térdelek már jó régen, mikor a telómat megnéztem kiderül, hogy 35 perce. Ittam egy korty vizet. Leültem néztem a filmet, éppen azon gondolkodtam, hogy szétnézek a nagyszobában, amikor halottam hogy jön valaki.

Ketten is jöttek, elmentek a nyitott ajtóm előtt a másik kisszobába. A lyukon láttam, hogy egy férfi éppen tolja le a nadrágját a lyuk túloldalán, hát letérdeltem a párnára a lyuk előtt. Ekkor vettem észre a másik pasit, felismertem az öreget a bordó rövidnadrágjáról. Odajött a lyukhoz és átszólt:

- Gyere át!

Vettem a hátizsákom, ingem, a szopópárnát és kimentem a folyosóra. Láttam, hogy a másik, a nagyfaszú szopatóm ott ül a nagyszobában a második sorban. Bementem a kisszobába, az öreg utasítására bezártam magam mögött az ajtót. Letettem a hátizsákom, aztán ledobtam a szopópárnát a földre és már térdeltem is le.

Az új pasi szintén idős volt, hatvanas. Addigra elővette a faszát és fel is állította. Ahogy az öreg mondta, hatalmas volt. Legalább 18, de inkább 20 cm hosszú lehetett és kb. olyan vastag, mint a második szopatómé, kb. 6 cm.

- Mondtam, hogy csodálatos nagy fasza van – mondta az öreg, amikor meglátta az arcomat – na, szopjad!

Megnyaltam a hatalmas makkot, aztán bekaptam és cumizni kezdtem. A faszból csak kevés fért el a számban, pedig teljesen tele volt vele, a makk a torkomig ért, a fasz egyharmada mégis kint volt a számból. Az öreg mellé állt, megfogta a faszt és húzogatni kezdte, míg én cumiztam. Közben a saját faszával is játszott és szokása szerint hozzádörzsölte a makkját az arcomhoz.

A másik szobába közben jött valaki, onnan nézte a szopatásomat. Pár perc múlva a harmadik szopatóm kihúzta a faszt a számból.

- Tényleg jól szopik. De még nem akarok élvezni, megyek a heteroba kicsit. - mondta az öregnek. – Később majd visszanézek.

Közben eltette a faszát, ami még merev volt és a félhomályban is jól látszott a nagy dudor nadrágján át.

Az öreg intett neki, de közben már dugta a faszát a számba.

- Csak most jött, nem akar hamar elmenni, ki akarja élvezni a mozizást – magyarázta. – Én sem akarok még elélvezni, csak nagyon szeretem ha jól szopják a faszom.

Kiengedtem a számból a faszt, felnéztem és megkérdeztem:

- Én jól szopok?

- Ügyes vagy – dicsért meg – Máskor is szopattalak már, ugye? Emlékszem a bugyidra meg a melltartódra.

- Igen, már többször szopattál. Szeretem, ha szopatsz és szeretem, hogy sok gecit kapok – mondtam.

- Hát most lehet, hogy nem, mert a barátnőmtől jövök – válaszolta. – Mit szeretsz jobban, sokáig szopni, vagy sok gecit kapni?

- Mind a kettőt! – mondtam – Szeretem, ha sokan szopatnak meg, mert ritkán tudok jönni.

- Vidékről jössz? Csak szopni?

- Igen… Jó helyen van a mozi, közel a Nyugatihoz. Csak, sajnos estig nem tudok maradni, mennem kell a vonathoz.

- Ha eljönnél egyszer a lakásomra ott meg is basználak – mondta.

- Hát nem tudom… Lehet egyszer…

- Most nem jó, de majd egyszer. Na, pihentél, szopjál még egy kicsit – mondta és visszadugta a faszt a számba.

Hosszú ideig szopatott még, de mielőtt elélvezett volna mindig elvette a faszát, hagyta lelohadni és utána adta vissza, nem akart elélvezni. Aztán, egy idő után eltolt és azt mondta ő is átmegy a heteroba.

- Ha itt elszel még, amikor visszajövök, kiszophatod a gecimet – mondta miközben megborzolta a hajam.

Etette a farkát és kiment, nyitva hagyva az ajtót.

Ittam egy kis vizet és megnéztem a telómat. 14:03 volt. Lassan indulnom kellett volna a vonathoz, de eddig hiába szoptam három faszt is, hiába szoptam szinte folyamatosan másfél órán keresztül, nem volt érvényes, sikeres szopásom, nem kaptam gecit. Viszont már fájt mindenem, éhes is voltam és fáradt. Eldöntöttem, hogy hazamegyek, egy kudarcélménnyel…

Levettem a melltartómat, levettem a bugyimat és papírzsepiben megtöröltem az erényövet, mos vettem észre, hogy a combomon csillog a rászárad nedvesség. Meg kellett nedvesíteni nyállal, hogy le tudjam törölni. Ekkor bejött valaki, a nagydarab fehérpólós, aki vagy egy órája nézte a szopatásomat. Végigmért, de nem sokat törődött velem, odaállt a lyukhoz, letolta a nadrágját és szinte rásimult a lyukra. A másik oldalon nyilván egy köcsög várta, mert azonnal cuppogó hangokat lehetett hallani, a pasi pedig felnyögött.

Én befejeztem az átöltözést, tiszta bugyikát vettem fel, megmostam nedves zsepivel az arcom is, amihez az öreg a faszát dörzsölte, aztán vettem a hátizsákomat és kimentem a folyosóra.

Szemben a nagyszobában még mindig ott ült a pasi, a második szopatóm. Ránéztem, aztán megálltam az ajtóban. A pasi a sliccéhez nyúlt. Közelebb léptem:

- Leszophatlak?

- Menj be a fülkébe – mondta.

Fogta a zsákom, beléptem a fülkébe, behúztam az ajtót és leültem. A férfi nagy fasza szinte azonnal megjelent a lyukban. Most teljesen merev volt és a nagy makk nedvesen csillogott. Megnyaltam, aztán cumizni kezdtem. A makkon kívül csak pár centi fért a számba a faszból, így is tele volt vele a szájam. Cumiztam, a nyelvemmel simogattam a makkor és erősen szívtam. Hamar remegni kezdett, hallottam, hogy a pasi felhördül, aztán egy nagy adag gecit lőtt a számba. Nyelnem kellett, mert teljesen tele volt a szám, aztán a visszahúzódó fasz után nyúltam, a pasi a maradék gecijét a lyukon átdugott tenyerembe fejte ki. Hátra lépett, megtörölte a lankadni kezdő faszt és eltette, én pedig visszahúztam a kezem és lenyalogattam a gecit a tenyeremből. Sok volt, erős ízű, de nem keserű, csak sós-édes. Igazi finom geci.

Mire megtöröltem a kezem a férfi kiment. A maradék vizemmel kiöblítettem a számat, aztán megnedvesített zsepivel megtöröltem az arcom, kezem és 14:28-kor én is kimentem a moziból.

Siettem a vonathoz. Cegléden újra át kellett szállnom, majdnem egy óra volt a két vonat között. A vasútállomás WC-jét mér ismertem, gondoltam megnézem a közeli autóbusz állomás WC-jét. Tiszta, rendes, fizetős WC. Ott készítettem az újabb WC-s képet az erényövemről.

A mostani, 5-ik szopótúrámon összesen 3 faszt szophattam és egy férfi élvezett el a számban. Egy sikeres szopásom volt, ezzel teljesítettem a periódusra előírt 7 szopást.

Az év első négy szopótúrájának beszámolója:

Február 25.     Április 8.     Május 20.     Június 17.

4 megjegyzés:

  1. Írj egy üzit mikor mész legközeleb mert mennék én is szopatni téged

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a jelentkezést! Kérlek, írje gy levelet a bugyisgezuka@gmail.com címre, hogy meglegyen a címed és értesítelek a következő szopótúrám előtt pár nappal.
      Szeptemberben lesz legközelebb valamikor. Még nem tudom hány kötelező szopást ír elő Uram, de biztosan sokszor kell majd mennem szopni.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Várom a leveled!
      Ha minden jól megy, szepetember 2-án megyek legközelebb

      Törlés