2017. augusztus 20., vasárnap

A július 27-i folyatási beszámolóm

Ígértem, hogy ha Uram engedélyezi közzéteszem ezt a beszámolót, tessék:

Fél négy körül beléptem netre, ellenőrizni írt-e Uram, aztán elmentem WC-re, megmostam a seggem, előkészültem. 
Tettem be sissy videókat aztán kényelmesen elhevertem az ágyon, besíkosítottam a vibrim és feldugtam a lyukamba. 

Mozgattam körkörösen, ki-be, dugtam magam a vibrátorral, aztán csak hagytam bent a seggemben remegni vagy 10 percig. Így tágítottam a lyukam, a szokásos módon, aztán feldugtam a jól besíkosított plugot. Lassan, kb. egy perc alatt toltam a helyére, fájdalommentesen.

Felkeltem az ágyról és a vibrit a makkomhoz érintve, nyomva állítottam fel teljesen a kis pisilőt. Nem kellett sok idő, kb. 15-20 másodperc múlva éreztem, hogy ha nem veszem el azonnal a vibrit a makkomtól, elfolyik a kis pisilő.

Mivel nemrég chatelés közben felmerült a méret kérdés, elővettem egy mérőszalagot és megmértem a pisilőmet. Alig több mint 10 cm, de nem bánom, hiszen csak játékszer, nem egy férfi nemi szerve.

Miután megmértem a kis pisilőt felhúztam a gumit. Most 6-ik alkalommal használtam és még teljesen jó. Hátratettem a kis pisilőt egy bugyikát vettem fel, aztán leültem chatelni, netezni.
Nem volt semmi érdekes, nem volt ismerős a chaten. Elkezdtem egy történetet olvasni, de nem tudtam figyelni, nagyon fel voltam izgulva.
Felálltam a nettől aztán letérdeltem, majd lehasaltam folyatni. 

Előre-hátra mozgattam a csípőm, összeszorítottam és elernyesztettem a combjaimat, riszáltam a seggemet, ettől nagyon gyorsan, egy percen belül, elfolyt a kis pisilőm. És nagyon intenzív érzés volt.
Levettem a gumit és a számba öntöttem a gecit. Jó sok volt, már hozzám képest. 

Lenyeltem, aztán a számban kifordítottam a gumit és lenyaltam, szoptam róla a maradék gecit is.

Kivettem a plugom, elmostam mindent, a gumit letettem száradni, hogy legközelebb is használhassam, megmostam a seggem aztán elkészítettem a záró képeket a lyukamról.



Nagyon szépen köszönöm a folyatásom! Remélem Uram elégedett lesz a beszámolómmal én nagyon élveztem a folyatást.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése