2017. augusztus 11., péntek

Folyatási napló 2017 január - július

Folyatási napló

2017-ben eddig 15 alkalommal folyathattam el a kis pisilőmet.
Uram eddig átlagosan 2 hetente engedte, hogy elfolyassam a kis pisilőt, most tért át a három hetes rendszerre.
7 hónap alatt 13 rendes (kéthetente esedékes) egy ajándék és egy jutalom folyatásom volt. Az ajándék folyatást szülinapomra kaptam Uramtól, a jutalmat 10 piros pont megszerzésével érdemeltem ki. 
A folyatásokról mindig részletes beszámolót írok és képeket küldök Uramnak. 
A folyatásaimat mindig úgy kell elvégeznem, ahogy Uram előre meghatározza. Ha bármilyen okból Uram nem mondja meg előre mit kell tennem, akkor alapfolyatást végzek. 

Az alapfolyatás: Bedugom a seggem, gumit húzok a kis pisilőmre, vagy fóliába tekerem, hogy felfogjam a gecit és meg tudjam enni. Ezután a kis pisilőt a golyókkal együtt hátrateszem a combjaim között és lefekszem a hasamra, letérdelek, vagy megállok egyenesen. Ezután a seggem riszálásával, a combjaim, seggem elernyesztésével, összeszorításával addig izgatom a kis pisilőt, amíg elfolyik. Ezután megeszem a gecit és utána kihúzhatom a plugot, vagy más dugót a lyukamból. 


A folyatási napjaim és a folyatások módja a következő volt:

Január 04: alapfolyatás fóliába, a kis pisilő és a golyók gúzsba kötve. A gecit a fóliáról nyalogattam le.


Január 18: alapfolyatás fóliába, befőttes gumikkal a golyókon, a gecit hóval itattam fel a fóliáról és ettem meg.

Február 12: óvszerben vibrivel, a gecit lefagyasztottam a gumiban.

Február 14: ajándék folyatás, fagyasztott gecivel a számban, telepisilt gumiba, vibrivel. A gecis pisit a gumiból ittam meg.

Február 27: a gumi felhúzása közben elfolyt a kis pisilő, szerencsére már a gumiba, amiből meg tudtam enni. Uram nem büntetett meg a szerencsétlenkedésem miatt.

Március 08: alapfolyatás állva, a golyókról lógó fél literes súllyal óvszerbe. A gecit a gumiból ettem meg.

Március 26: alapfolyatás gumiba, megkötözött golyókkal, a gecit a gumiból ettem meg.

Április 20: alapfolyatás gumiba, a gecit a gumiból ettem meg.


Május 01: alapfolyatás csalánozás után, gumiba. A bugyimat teleraktam csalánnal és így ültem le chatelni. 43 percet töltöttem így, aztán kidobtam a csalánt, letoltam a bugyikát és alapfolyatást végeztem. A gecit a gumiból ettem meg.

Május 14: alapfolyatás gumiba, a gecit a gumiból ettem meg.

Május 28: folyatás szoknyában, harisnyanadrágban, a dohányzóasztalra dőlve.  A gecit a gumiból ettem meg.

Június 04: jutalomfolyatás 10 piros pontért. Vibrátorral izgatva a kis pisilőt fagyira folyattam. A gecis fagyit ettem meg.

Június 18: a kis pisilőt elvertem csalánnal aztán a pisilőre, makkra csalánleveleket tettem és fóliát tekertem rá. Lefeküdtem és alapfolyatást végeztem. A gecit a fóliáról és a csalánlevelekről nyaltam szoptam le.

Július 09: Hátratett pisilővel bugyiban, rövidnadrágban és pólóban sétáltam kint a parkban és riszáltam, amíg a bugyiba folyt a kis pisilőm. Gecis bugyiban jöttem haza, a gecit a bugyikából nyalogattam ki. 


Július 27: alapfolyatás gumiba, a gecit a gumiból ettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése