2018. szeptember 24., hétfő

Új eszköz

Egy olvasóm, hölgyismerősöm, P. kisasszony, ajánlotta, hogy a sissylyukam tágítására használhatnék egy Fütyülős üveget is, aminek hosszú, egyenes nyaka van. 
Megfogadtam a tanácsát és kipróbáltam az ötletet:

Az üveget előbb telepisiltem, csak hogy kellemes test meleg legyen, aztán gumit húztam rá.


Az üveg száját a lyukamhoz illesztettem, majd óvatosan feltoltam az előtte répával kitágított sissylyukamba.






Miután az üveg szája bement, már könnyedén csúszott a nyak. Kellemes érzés volt, kitöltötte és kicsit feszítette is a sissylyukam.
Mozgattam ki-be, majd kihúztam a lyukamból, letettem egy székre, az üveg száját újra a lyukamhoz igazítottam és lassan beleültem, beleereszkedtem.




Kellemes érzés volt, fel is állt a kis pisilőm, így, miután kivettem az üveget, tudtam készíteni egy képet, csak a méretek miatt.


Uramnak tetszett az új tágítóeszközöm, megengedte, hogy kedvem szerint használjam majd, sőt a csütörtöki folyatásom alkalmával ezzel kell bedugnom a sissylyukam. 

Kedves P. kisasszony! 
Nagyon szépen köszönöm a hasznos ötletet! 

2 megjegyzés: