2018. szeptember 24., hétfő

Újabb siker a pontgyűjtésben

Ma Uram elfogadta a múltheti teljesítményemet, így az ötödik hét is érvényes. Az elmúlt héten a következők szerint teljesítettem:


A héten a legtöbb pontot (40 sissypont) a kis pisilőm kötözésével szereztem, ez azt jelenti, hogy összesen több, mint 6 és fél órán át volt megkötözve a kis pisilő.




Csipeszeléssel is sok (33) sissypontot szereztem. Beszereztem nagyobb méretű ruhacsipeszeket, amelyeket a hagyományos módon is használhatok, de a kis makkra is fel lehet tenni, így ezzel is színesíthetem a pontgyűjtést.






A héten többször használtam a sissylyukam napi rendes 30 perces tágítására sárgarépát.






 Az öt héten át tartó időszak után, ezen a héten, csütörtökön elfolyathatom majd a kis pisilőmet. 

Köszönöm szépen Uram!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése