2019. május 6., hétfő

Sikeres ötödik hét - új mód a pontszerzésre

Ma Uram elfogadta az ötödik hetemet ebben a periódusban, amikor a következő módon teljesítettem a feladataimat:


A héten összesen 134 sissypontot szereztem, a legtöbbet a kis pisilőm csipeszelésével.






A héten 15 pontot szereztem Gézuka történetének 19-ik fejezetével, ami pár napja már olvasható a blogon.
Egy teljesen új módon is szereztem pontokat a héten: gecievéssel. Természetesen nem saját gecimről van szó, azt, ha szabad a kis pisilőmet elfolyatni, mindenképpen meg kell ennem. Kell, de ez egyáltalán nem jelent nehézséget, már olyan elélvezni gecievés nélkül, mintha nem is lenne igazi kielégülés. 
Tehát mások gecijéről van szó, fiúk, férfiak gecijéről. A szopás már régen szerepel a pontszerző gyakorlatok listáján és 15 sissypontot ér, ha a szopatóm elélvez a számban. A gecievés arra vonatkozik, amikor nem szopom le az adott férfi, nem élvez a számba, hanem valamilyen más módon kapom meg és eszem meg a gecijét.
A múlt héten ez kétszer is sikerült, két férfi gecijét is kóstolhattam, ehettem, ez 5-5 sissypontot ért. A részleteket egy későbbi blogbejegyzésben mesélem majd el.
Szintén akkor mesélem majd el, hogyan érdemeltem ki a kis pisilőm soron kívüli elfolyatását, egy jutalomfolyatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése