2019. augusztus 22., csütörtök

Debreceni út és cumizás

Augusztus 17-én, szombaton Debrecenben jártam és sikerült faszt szopnom és gecit nyelnem, amiért Uram 15 sissyponttal jutalmazott. Kérem, olvassák el az utazásról írt beszámolómat:

Mikor kiderült, hogy el tudok menni Debrecenbe kiírtam a http://pridekozosseg.hu/ fórumán, hogy szombaton Debrecenben leszek, és szívesen szopnám egy, vagy akár több fiú, férfi faszét is. A fórumon nem kaptam választ, de a régi debreceni szopatóm G. felhívott és megbeszéltük, hogy amikor Debrecenben elintéztem a dolgom felhívom, és ha ráér, akkor megengedi, hogy lecumizzam.

Reggel felkötöttem a kis pisilőm és a golyóim köré a pisilőszalagomat, felvetem kedvenc csipke bugyikámat, így utaztam Debrecenbe.






Bementem a városba, és miután elintéztem mindent felhívtam G-t, hogy ráérek négyig. Mondta, hogy fél háromra tud beérni Debrecenbe, a Nagyállomásnál találkozzunk.
Én bementem a Skálába, vettem 4 bugyikát, három nagyot hétköznapokra, és egy csipke bugyit, randira.







Ezután kisétáltam az állomásra. Mivel volt még időm megnéztem a WC-t, hátha szerencsém lesz és valaki megszopat. A régi, alagsori WC be van zárva, vagy megszüntetik, vagy felújítják, nincs kiírva. A földszenten van egy WC, 4 fülke összesen, szemben velük 4 piszoár.
Bementem, leültem, pisiltem, lefotóztam magam.




Aztán kisétáltam a parkolóba. Kicsit várnom kellett, már háromnegyed három volt mire G megérkezett. Beszálltam mellé és mivel tudott semmi jó helyet, így javaslatomra kimentünk az erdőbe a temető és a TEVA közzé, amit fórumon olvastam, hogy randizó hely, járnak ki fiúk szopni, szopatni.
Nem ismertem a helyet, G sem volt még ott. Behajtottunk a földútra, aztán egy kisebb földútra ráfordultunk és megálltunk. Kiszálltunk, kb. 20 méterrel arrébb mentünk a kisebb út mentén és bementünk vagy 3 métert az erdőbe.
G elővette a farkát én pedig leguggoltam elé és bekaptam. Pont olyan volt a fasza, mint emlékeztem: nem túl nagy és egyelőre még puha, körülötte szőr. Legutoljára rövidre volt vágva a szőre. Kellemes, friss tusfürdő illata volt, jólesett a számba venni és szopni.
Bekaptam és cumizni kezdtem. Lassan megkeményedett, felállt a számban a fasz. Most sem volt túl nagy, de kellemes volt szopni. Cumiztam, aztán hamar a fejemre tette a kezét és ráhúzott a faszra, elkezdte megbaszni a számat. Eltoltam, levettem a szemüvegem, hogy kényelmesebb legyen és ekkor kértem meg, hogy lefotózhassam magam a számban a fasszal.
Megengedte. Fényképeztem, aztán újra elkezdtem intenzíven cumizni.


Megkérdezte, hogy a képre fogom-e kiverni majd? Mivel éppen cumiztam, nem magyaráztam el, hogy én már soha többé nem verem ki, mint az igazi fiúk. Ha Uram megengedi, a kis pisilőm legközelebbi elfolyatásánál (előreláthatólag valamikor októberben esedékes, ha addig is ügyes sissy leszek) nézni fogom a képet, amin G fasza a számban van és cumizom.

Pár perc múlva újra a fejemre tette a kezét és mélyre lenyomta a faszt. Mozgatta kicsit a fejem, baszta a szám. Aztán újra én kezdtem inkább aktívabban cumizni. Közben egy pici pihenőként arrébb húzódtam és a hátizsákomra térdeltem, mert guggolva már nem bírtam. Szoptam tovább, közben biztatott, hogy: Szopjad, te kurva, szopjad, ribanc, faszszopó.
Szoptam, de nehezen élvezett el G. Sajnos, néha abba kellett hagyom a cumizást, mert a kényelmetlen a testhelyzettől, a rossz térdeléstől már fájt a nyakam, a hátam. G és én felváltva vertük ilyenkor, mert muszáj volt pihennem 2-3 alkalommal. Elhúzódott a szopás, hosszúnak is éreztem már a végén a fájó hátam miatt.
Végül a számba vettem a makkot és erősen szívtam, miközben G egyre gyorsabban húzogatta, verte a faszát. Éreztem, hogy egészen megfeszül a teste, de mondta is, vagy inkább lihegte, hogy élvez. Abbahagyta a faszverést és mélyen tövig a számba nyomta a faszt. Bevettem és erősen szívtam, közben a nyelvemmel masszíroztam a makkot. Nagyon remegett a teste, ahogy elévezett. Előbb egy nagyobb adag gecit lőtt a számba, torkomra, amit azonnal le is kellett nyeljek, mert fogta a fejem és másképp nem tudtam levegőt venni. Utána még egy elég nagy adag jött, amit szintén lenyeltem. Végül, amikor már kifelé húzta a faszt, még egy kisebb adag gecit kaptam, ezt fotóztam el az ajkamon. Utána persze lenyeltem ezt is.


Mindketten lihegtünk. Megköszöntem a szopatást, aztán G felhúzta a nadrágját én is leporoltam a hátizsákom, kiöblítettem a számat, ittam egy kis vizet, bekaptam egy rágót.

A szopatásom alatt kétszer hallottam lépteket a közelben, de G nem vette el a faszt, nem hagyta abba a szopatásom, így én sem foglalkoztam vele, cumiztam tovább. Mégis izgató arra gondolni, hogy ketten is láthatták hogyan szopatnak. Sajnos egyikük sem jött oda, hogy közelről nézze. G biztosan megengedte volna, hogy végignézzék a szopatást, talán oda is kölcsönözte volna a számat a nézelődő férfinak.

Nagyon örülök, hogy szophattam végre! Jó érzés volt szájamba venni a faszt és nagyon jó volt, amikor a torkomra lőtte a gecit. Bár állandó szopatóm lenne, aki minden nap megbassza, használja a számat!

Köszönöm szépen G, hogy megszopattál és lenyelhettem a gecidet!

Köszönöm szépen Uram, hogy megengedi, hogy szopjak, ösztönöz rá és sissypontokkal jutalmazza a cumizást, gecievést!


4 megjegyzés:

  1. Gratulálunk a szopásodnoz.
    Köszönjük a nevelődnek, a szopatódnak, és persze neked is, hogy megosztottad szopásodat.
    Éva és Anti

    VálaszTörlés
  2. Szia Gezuka! Nagyon örülök hogy tudtal egy kis gecit nyelni:) udv P.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen P. kisasszony! :)
    Mindig igyekszem szopni, ha lehet, sajnos ritkán van alkalmam...

    VálaszTörlés