2020. június 22., hétfő

Sikeres ötödik hét, rekorddöntés

Ma elfogadta Uram a múltheti teljesítményemet, amikor minden kötelező gyakorlatot elvégeztem és összesen 202 sissypontot gyűjtöttem az alábbi táblázat szerint:


A héten a legtöbb (92 sissypont) pontot a kis pisilőm és a zacsim csipeszelésével szereztem:





Megdöntöttem az eddigi rekordot a súlylógatásban. Eddig 26 perc volt a rekord, ami 5 sissypontot ért, 18-án, csütörtökön 36 percen keresztül lógott az egy kilós súly a golyóimról, ez 7 sissypont.




A héten szabadtéri bepisilést is végeztem, előbb hátratett kis pisilővel


majd előre tettem a kis pisilőt, hogy a bugyim elől is átázzon.


Így pisis bugyiban töltöttem el 10 percet, majd pisis bugyiban mentem haza. A gyakorlat együtt 10 sissypontot ért.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése