2020. december 30., szerda

Sikeres hatodik és hetedik hét

Sikeresen teljesítettem a könnyített hatodik és hetedik hetemet is.

A hatodik héten összesen 56. a hetediken pedig 51 sissyponto gyűjtöttem.


Mindkét héten az erényöv viselésével szereztem a legtöbb pontot. A hatodik héten 40, a hetedik héten pedig 70 sissypontot.











Az erényövet viseltem már bugyiban, szalaggal otthon és utcán is és aludtam is benne, lassan kezdem megszokni. Eddig 16 órán át viseltem egyhuzamban legtovább, hamarosan következik a 24 órás erényöv viselés. 
Könnyen tudok benne pisilni, természetesen leülve, vagy leguggolva, ahogy rendesen szoktam.




A cél, hogy megszokjam és állandóan viseljem. Majd később, amikor ez a nagy méretű erényöv már természetes lesz, egy kisebbet kapok.
Egyelőre még szoknom kell, néha felsebzem magam a felvevéskor, vagy a viselés során képződnek kis horzsolások a kis pisilőmön, ezekre jó a hintőpor használata.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése