2020. december 30., szerda

A 2020-as év összegzése

Az idén, 2020-ban is tovább folyt a nevelésem, amiről a blogomban rendszeresen beszámoltam. Számos alkalommal csalánoztam a szánalmas kis pisilőmet, seggemet és sok más módon gyűjtöttem sissypontokat. 

Tovább írtam Gézuka történetét is, a fejezetek elérhetőek a blogon. 

Készítettem erényövet, majd vásároltam egy ékszeres kis plugot és  egy valódi profi erényövet és is. Ez utóbbit most szokom, remélem 2021-ben a rendszeres viselés hatására teljesen megszokom, természetessé válik számomra és akkor majd lecserélhetem egy kisebb méretűre, a plugomat pedig ezzel párhuzamosan egy nagyobb méretűre. 


A képen látható párosításokból jelenleg az elsőnél tartok, de cél, hogy belátható időn belül a harmadik pár eszközt használjam. 

2020-ban a szánalmas kis pisilőm folyatásait Uram tovább szigorította, az évben már 10, majd 11, végül 12 hetes periódusaim voltak, 170, 180 végül 200 sissypont követelménnyel. 

2020-ban összesen négy alkalommal folyt el a kis pisilőm. A részletes leírások a képekre kattintva érhetőek el.

Az első alkalom, szégyenletes módon, spontán folyás volt február 21-én, 73 nappal az előző folyás után, éjjel a bugyimba folyt a kis vacak.


Ekkor még nem kaptam külön büntetést az engedély nélküli élvezésért, de a következő periódusom hosszabb és nehezebb lett. Ekkor vezette be Uram, hogy már nem izgathatom folyatás közben a nyamvadt kis pisilőmet, csak a seggem, sissylyukam izgatásával, dugásával élvezhetek el.

A következő alkalom május 13-án volt, ekkor 11 jól teljesített hét után folyathattam el a kis vacakot.


A második, engedélyezett pisilőfolyatásom augusztus 5-én volt, szintén 11 hét után, de ekkor már heti 200 sissypontot kellett gyűjtenem. A folyatás feltétele volt, hogy a periódus tartama alatt legalább egyszer szopjak. Ezt a feltételt Uram a járvány miatt feloldotta, de ettől függetlenül sikerült teljesítenem és július 30-án Debrecenben sikerül leszopnom egy férfit. A járvány, miatt sajnos összesen ez az egy szopásom volt az évben.


A kis pisilőmet most is csak a lyukam dugásával folyathattam el.


Az év utolsó folyatására november 4-én került sor, 12 hét és heti 200  sissypont összegyűjtése után. Ekkor a folyatás feltétele volt, a jól teljesített hetek mellett, hogy egy erényövet vásároljak, vagy készítsek magamnak és rendszeresen viseljem, használjam. 


A folyatást a legutóbbihoz hasonló módon kellett végrehajtanom, de rövidebb időm volt rá, éppen hogy sikerült.


2020-ban is számos alkalommal csalánoztam a szánalmas kis pisilőmet, seggemet
2020 végén nem a tavalyihoz hasonló szárazonállásban vagyok, hanem november 9-én elindult az új periódusom, ami átnyúlik majd 2021-re. A periódus két részből áll, január 3-ig, az év végére, ünnepekre, szabadságra tekintettel, 8 könnyített hetem van, amikor csak 50 sissypontot kell hetente gyűjtenem. Január 4-től pedig elindul egy hosszabb és nehezebb rész, 12 hét, heti 200 sissyponttal, de ez már a következő év története.

Minden kedves olvasómnak kellemes év végét és Boldog Új Évet kívánok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése