2021. március 3., szerda

Büntetés

Tegnap, a periódusom 17-ik hetében, 116 nappal az utolsó engedélyezett folyatás után, álmomban spontán elfolyt a szánalmas kis pisilőm.

Uram megígérte, hogy ha kibírom az első 12 hetet, utána minél tovább bírom, annál enyhébb büntetést kapok. Ennek megfelelően a büntetésem a következő volt:

Fogmosás közben a fogkrémes, habos fogkefével körbe kellett kefélnem a kis makkomat, aztán folytatni a fogmosást. A mentolos fogkrémet csak a fogmosás befejezése után moshattam le. 

A büntetést tegnap este hajtottam végre, a következő beszámolót küldtem Uramnak:

Elkezdtem fogat mosni, aztán 21:52-kor a jó habos fogkefével minden irányból végigfekéltem a makkom. Csak egy kicsit fájt, inkább érzékeny volt. A kefélés kb. fél percig tartott.






Utána folytattam a fogmosást. Mire végeztem már kellemetlen volt a fogkrém hűtése. 



Leöblítettem langyos vízzel, aztán szappannal rendesen meg is mostam.

Mire leültem megírni a beszámolómat már csak kicsit volt kellemetlen.

Köszönöm Uramnak az enyhe büntetést!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése