2021. március 2., kedd

Éjszakai pisilőfolyás

Március 2-án éjjel a bugyikámba folyt a szánalmas kis pisilőm. 

A borotválás után nagyon érzékeny volt a bőröm, nagyon vágta az erényöv, ezért kb. másfél óra után este 11-kor levettem és így húztam fel a bugyikámat, feküdtem vissza aludni. Nem emlékszem miről álmodtam, de éjjel egy előtt kicsivel arra ébredtem, hogy forrón  lüktet a bugyimban a kis vacak és már folyt is a geci a bugyikámba. Az előző, engedélyezett élvezésemtől számítva 116 nap telt el.

Pár pillanatig még élveztem is, aztán ahogy rádöbbentem, mi történik, akkor már csak bűntudatot éreztem, hogy engedély nélkül folyt el a kis szánalmas. 

Lefotóztam a gecis bugyikát, aztán levettem és kinyalogattam a gecit.






Végül a lógó kis pisilőmről az ujjammal töröltem le a gecit és leszoptam tisztára.


Megmostam magam, tiszta bugyikát vettem fel és lefeküdtem. Egy ideig tévéztem, túl izgatott voltam, csalódott voltam, hogy nem bírtam tovább, bűntudatom volt és féltem a büntetéstől. Végül elaludtam és reggel beszámoltam Uramnak a kudarcomról. 

Uram kiszabta a büntetésemet, amit ma hajtok majd végre és amikor Uram elfogadja, engedélyezi, akkor megosztom a blogomon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése