2021. július 5., hétfő

Büntetés: első 4 részlet

Uram a következő büntetést szabta ki rám a legutóbbi pisilőfolyásomért:

Három alkalommal, három különböző napon el kell vernem csalánnal a nevetséges kis pisilőmet, alkalmanként legalább egy percen át. 

Három napon, amikor nem végzek csalánozást, fel kell kötnöm a golyóimra az egykilós súlyt és napi kétszer legalább fél órán át lógatni.

Így a teljes büntetésem 6 napot vesz igénybe.

A múlt héten elvégeztem négy részletet, a háromszor két súlylógatást és egy pisilőcsalánozást. A táblázat szemlélteti, hogy a tervezett 18-ik héten hétfőn még végeztem a gyakorlataimat, gyűjtöttem a sissypontokat, de kedd hajnalban elfolyt a szánalmas kis pisilőm. Szerdán határozta mag Uram a büntetésem, amit a következő 4 napon részben már végrehajtottam.


Csütörtökön végeztem az első két lógatást:





Pénteken és szombaton újra két-két lógatást végeztem el:






Vasárnap pedig szedtem egy csokor csalánt és elvégeztem az első csalánozást a három közül:




Miután elvertem csalánnal a kis szánalmast, lefotóztam a nyomokat:




Néha csalánozás után sokkal pirosabb, hólyagosabb, dagadtabb a szánalmas kis pisilőm, de most is hosszan égett a büntetés után és még órákkal később is éreztem, emlékeztetett rá, hogy engedély nélkül élveztem el.

Még két csalánozás van hátra a büntetésemből, de Uram megengedte, hogy elkezdjem az új periódusomat, a büntetést közben elvégezhetem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése