2021. november 2., kedd

A szánalmas kis pisilőm újabb folyatása

A sikeres 16 hetes periódusom után Uram október 26-át jelölte ki a szánalmas kis pisilőm elfolyatására. Nem volt különösebb követelménye, csupán annyi, hogy a kis vacak pisilőt nem izgathatom, csak a sissylyukam vibrátoros izgatásával élvezhetek el. Erre tíz percet kaptam.

A folyatást a következő módon hajtottam végre:

18:23-kor kezdtem el a folyatással foglalkozni. Előkészítettem a vibrit, óvszert, síkosítót, beállítottam a fényképezőgépet. Pár másodpercre a szánalmas kis pisilőhöz tettem a vibrit és bekapcsoltam, hogy kemény legyen a kis vacak, fel tudjam húzni a gumit.

 A 17 cm-es vibrátort úgy fotóztam, hogy látsszon a méretkülönbség.


Felhúztam az óvszert, ezután síkosítót tettem a vibrire és a lyukamat is bekentem, aztán letérdeltem, kipucsítottam a seggem és 18:26:51-kor feldugtam a vibrit, közvetlenül utána be is kapcsoltam. Csak ekkor indítottam a stoppert.



Előbb így térdelve dugtam a lyukam, aztán amikor begörcsölt a csípőm oldalt feküdtem, felemeltem a lábam és tovább vibriztem magam. A már megszokott módon, inkább közbe-körbe mozgattam, mint ki-be, így jobban ingerel. Többször elengedtem a vibrit, hagytam, hogy majdnem kicsússzon, aztán visszalöktem tövig a lyukamba. Éreztem hogy egyre merevebb a kis szánalmas. 



Újra feltérdeltem és pucsítottam, miközben tovább játszottam a vibrivel. Hamarosan éreztem, hogy elélvezek. 


Hátranyúltam fotózni és éreztem, hogy már folyik is a nevetséges kis pisilőm a gumiba. Ekkor 18:33:31 volt, a kép tanúsága szerint. Mélyen bedugtam a vibrátort és éreztem, hogy újabb hullámban folyik a geci. Nagyon nagyot élveztem, köszönöm szépen, Uram! 


Amikor kicsit lenyugodtam láttam, hogy még megy a stopper, csak ekkor állítottam le, így az órán látható 7 perc 18 másodperc kicsit több a vibrizés kezdésétől a folyásig eltelt időtől, ami 6 perc 40 másodperc, a maradék idő a tényleges folyás volt és a lihegés közben, míg összeszedtem magam, hogy leállítsam az órát.

Ezután felkeltem, lefotóztam a gecis gumit a szánalmas kis pisilőmön. Aztán levettem a gumit, itt látszik, hogy nem is kellett teljesen letekerni, mégis nagy a kis vacakra.


Ezután megettem a gumiból a gecit. Elég sok volt. Már az én mértékemmel mérve. Előbb a számba öntöttem a gecit a gumiból és lenyeltem, aztán a számban kifordítottam a gumit és újra nyeltem, végül leszopogattam a maradék gecit a kifordított gumiról. 










Miután ezt az adagot is elnyeltem kimostam a gumit egy következő használatra, megmostam a vibrit, megmostam a kis szánalmast is. Aztán elkészítettem a lyukamról a szokásos záróképet.




Ez volt idén az első igazi pisilőfolyatás, eddig két alkalommal spontán folyt el a kis szánalmas, amiért büntetést is kaptam. Most engedéllyel folyattam, mert 16 hét jó teljesítménnyel kiérdemeltem ezt az élvezetet. 

Uram, nagyon jólesett a kis pisilőm elfolyatása, nagyon szépen köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése