2021. november 3., szerda

Új, negyedik periódus

Uram elfogadta a folyatási hetemet, ilyenkor nem kell pontokat gyűjtenem, csak a kötelező gyakorlatokat elvégezni. Ha valamiért nem végzek el egy kötelező gyakorlatot, a -10 pont és a hét végére csak ezeket az esetleges mínuszokat kell kompenzálnom.

Ezen a héten szerdán nem viseltem az erényövemet, ez -10 pont, ezt kompenzáltam más napokon szerzett pontokkal és így összesen 29 sissypontot gyűjtöttem a héten.

A folyatási hetemen az összes, 29 sissypontot az erényövem viselésével szereztem




Uram meghatározta a következő periódusom követelményeit is:

Most rövid, összesen 8 hetes periódus lesz és heti 200 sissypontot kell gyűjtenem. Ezzel az idei évben esélyem lesz még egy pisilőfolyatásra az év utolsó hetében. Nagyon köszönöm Uramnak! Az új évet, 2021-et Január 3-án kezdhetem majd, új év, új periódus és új feltételekkel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése