2022. augusztus 19., péntek

Szopótúra

Már régóta terveztem, hogy adandó alkalommal elmegyek Budapestre, a Hegedűs Gyula utcai szexmoziba szopni. A héten szerdán kiírtam a pridekozosseg.hu-n, a szexmozi topicba hogy 13-án, szombaton megyek szopni.

Ketten válaszoltak is, velük megbeszéltem a szopatásomat, mindketten adtak telefonszámot, így értesíteni tudtam őket róla, hogy pontosan mikor érkezek.

Szombaton egy csipkés rózsaszín bugyit vettem fel, így indultam a szopótúrámra.

09:32-re érkezett a Nyugatiba. Amint megérkeztem elmentem a Nyugati aluljáróban a WC-ben. Egyrészt pisilnem kellett, másrészt sose lehet tudni, hátha adódik egy cumizási lehetőség… Nem történt semmi. Pár képet készítettem az összefirkált ajtóról, hirdetésekről, stb.




Kijöttem és elsétáltam a Hegedűs utcáig. 09:52-kor hívtam fel  B.-t, az egyik jelentkezőt. Izgi volt az utcán telefonálni és bemutatkozni, hogy bugyis gézuka vagyok, még akkor is, ha nem volt a közelben senki.  Sajnos B. lemondta a szopatást, közbejött neki valami, erről reggel írt is nekem, csak én már nem olvastam, nem ellenőriztem a leveleim.


Ezután írtam smst-t H.-nak. Ő megírta, hogy 10:45-körül érkezik, menjek be és szopjak nyugodtan, ha van lehetőségem, ő majd megtalál bent. 


Így 10:03-kor lementem a moziba. A homo részbe mentem, itt a bejárattól balra egymás után nyílik két ajtó, két kis fülkébe. Az első fülke a 3A, itt travi film megy. A másodikban, 3B sima homo film. A két fülke közt van egy nagy szopatólyuk és a lyuk fölött, fejmagasságban a falom kb. 10 cm átmérőjű lyukak, hogy lesni lehessen. A szopatólyuk kb. 25-30 cm széles és 35-40 cm magas, ha letérdelek, pont arcmagasságban van. A fülkék ajtaja zárható kilincsre és be is lehet reteszelni.

A nagyterem a folyosón tovább, jobbra van. Ennek nincs ajtaja. Amint belép az ember jobbra a falon van a tv, itt normál homo film megy. A tv-vel szemben baloldalon padok vannak egymás mögött két pad, kb. 3 embernek kényelmes, köztük elég nagy hely. A hátsó pad mögött van egy kis fülke szopatólyukakkal. A jobb oldalon két oszlop között van egy kis beugró, ide egy kisebb, egyszemélyes padot tettek be.


Amikor bementem a 3A-ban egy alacsony ősz pasi állt és nézte a travi filmet. A sliccénél mozgott a keze, szóval játszott magával. Továbbmentem. A nagyteremben az ajtófélfának dőlve állt egy fekete pólós, szürke rövidnacis pasi, nagydarab, pocakos. A terem üresnek tűnt a padokon nem ült senki. Bementem, leültem a bal oldali második padra. Ekkor vettem észre, hogy egy pasi áll hátul a sötétben. Kis ideig néztem a filmet, néha hátranéztem a pasira, meg az ajtónál álló pasira. 

A hátul álló elővette a farkát és húzogatni kezdte. Odafordultam és úgy néztem, erre úgy kezdte verni a faszt, hogy minél jobban lássam. A pasi 60 körül lehetett, vékony volt, elég alacsony, ing és rövidnadrág volt rajta. A fasza nagynak tűnt. Nem haboztam tovább, odamentem és leguggoltam. Nem mondtam semmit, csak kitátottam a szám, ő pedig bedugta a faszt. A moziba érkezésem után kb. 5 perccel már szoptam! A fasz tényleg nagy volt, szerintem kb. 17-18 cm lehetett, elég vastag is volt és szép nagy volt a makkja. Jólesett cumizni. Friss férfias illata volt. Az ajtónál álló pasi odafordult nézte kicsit, hogyan szopok, majd tovább nézte a filmet. A szopatóm engedte, hogy a magam módján cumizzak. Én eleinte mohón szoptam, mert már nagyon régen nem jutottam hozzá, hogy fasz legyen a számban. Aztán pár perc múlva kiengedtem a faszt a számból, végignyalogattam a makkot és a szárát is, aztán újra bekaptam és cumizni kezdtem. A pasi hagyta. Kis idő múlva viszont, amikor egy kis pihenőt tartottam, elhúzta tőlem a farkát és azt mondta:

- Bocs, nem megy most…

Ezzel kiment. Ő volt az 1. szopatóm.


Kicsit csalódott voltam, mert jó fasz volt, élveztem a szopást és szerettem volna, ha a számba élvez. Egyrészt, mert úgy teljes a szopás, ha a számba élveznek és nyelhetek, úgy teljesítem a feladatom, ha elélvez a számban a fasz és le is nyelem a gecit, másrészt mert izgató a gecit érezni. De legfőképpen, mert ilyenkor mindig elbizonytalanodok, félek, hogy valamit elrontottam, hogy még faszszopónak sem vagyok jó… Persze, tudom, hogy több oka lehet, ha nem élvez el valaki. Pl. húzni akarja, nem akar rögtön elélvezni egy szopástól, ki akar próbálni más köcsögöket is, stb. Vagy éppen az, hogy már többször is elélvezett és így nehéz… Értem, de akkor is jólesik, ha a számban élvez el a szopott fasz.


Visszaültem a padomra és kicsit néztem a filmet, majd felálltam és körülnéztem. A 3A ajtajában álltam meg és néztem, hogy az ősz, szakállas pasi nézi a filmet és veri a farkát. Felnézett én pedig odaguggoltam elé. Neki nem volt nagy farka, hát legfeljebb akkora lehetett, mint a kis szánalmas pisilőm. De ő férfi volt és fasza volt és a számba adta, tehát elkezdtem szopni. Ő volt a 2. szopatóm.

Nehéz volt szopni, mert a nem túl nagy farok mellé, vagyis felé jókora pocak tornyosult… Egészen oldalt kellett fordítanom a fejem, hogy be tudjam kapni a makkját. Próbáltam mélyebben bevenni, de a férfinak nem igazán volt rá igénye, inkább lenyúlt és verni, húzogatni kezdte a faszt miközben a makk a számban volt és folyamatosan szívtam. Rövid idő után egyre jobban lihegett, majd felhördülve élvezett a számba. Nem volt sok geci, de jóízű volt. Lenyeltem, aztán visszahajoltam lenyalogatni a faszt, de már fordult el és tette el a nacijába. 

Megsimogatta a fejem és megköszönte a szopást. Én is megköszöntem, hogy szopatott, de ő már ment is ki. A második szopatóm elélvezett a számba, lenyeltem. Ezzel teljesítettem a feladatomat, a periódusra vonatkozó szopási követelményt.


Felálltam, ekkor vettem észre, hogy az eddig az ajtóban álló és filmet néző pasi a másik fülkéből a felső lyukakon át néz, nézte a szopatásomat. Amikor látta, hogy ránézek kiment.

Én levettem az ingem, aztán a rövidnadrágomat is egy szál rózsaszín bugyiban maradtam. Megnéztem a telóm: 10:27 volt.

Bugyiban ültem a padon, amikor láttam, hogy visszajön az előző pasi és átnéz a lyukakon a másik teremfülkéből. Odamentem a szopatólyukhoz és leguggoltam előtte. A pasi levette a rövidnadrágját és az alsóját, azután odaállt a szopatólyukhoz. Nem túl közel, ki kellett nyújtóznom, hogy be tudjam kapni a farkát. Ő is pocakos volt és neki sem volt nagy a farka. Az előzőtől nagyobb volt, kb. 13 cm. Amikor már a számban volt a fasz közelebb lépett. Engedett szopni, cumizni, majd lenyúlva megfogta a füleimet és kicsit baszta a számat. Utána újra szophattam a magam módján, majd megint szopatott, dugta a számat. Ezt váltogatta sokáig. Eleinte guggoltam, de azt már nem bírtam, így letérdeltem a lyuk előtt, ahogy faszszopónak illik. Arra gondoltam, hogy a térdem biztosan kipirosodik majd, és amikor kimegyek mindenki láthatja, hogy térdeltem, szoptam. A férfi sokáig szopatott. Hallottam, hogy nyílik az ajtó, jött valaki. Odanéztem volna, de a szopatóm éppen a fülemnél fogva tartott és úgy használta a számat. Éreztem, hogy valaki megáll mellettem, aztán megfogta a tarkóm, megsimogatta a fejem, lenyúlt és megmarkolta a mellem. Utána egy faszt dugtak a nyakamhoz, a nedves makkot dörzsölte hozzám. Amikor a szopatóm elengedte a jobb fülemet, a másik férfi az arcomhoz kezdte dörzsölni a nedves, csúszós makkját. Odafordultam volna, de a szopatóm a másik kezével fogta a bal fülemet, a faszát pedig erősen nyomta be a száma. Így teljes figyelmemet rá fordítottam, szoptam, szívtam a faszt és hamarosan el is élvezett. Nem sok gecije volt, de finom volt. Ő volt a 3. szopatóm és a második, aki a számba gecizett.

Felegyenesedtem, nyújtózkodtam, aztán leültem a padra kicsit pihenni, ittam egy korty vizet, közben láttam, hogy a másik fülkében felöltözik a pasi, aztán kiment.

Rögtön utána egy eddig nem látott férfi ment be a másik fülkébe. Magas volt, szemüveges, kb. 50 éves lehetett, piros póló és rövidnaci volt rajta. A lyukhoz állt és letolta a nadrágját. Nagy merev fasza volt. Igazán nagy, szerintem kb. 18-20 cm is lehetett. Ő volt a 4. szopatóm. Letérdeltem a lyuk előtt, bekaptam a makkot és cumizni kezdtem. Aztán kiengedtem a számból, végignyalogattam, újra bevettem és szoptam. Szopás közben éreztem, hogy megint fogdosni kezdenek. Most fel tudtam nézni és láttam, hogy az 1. szopatóm az, akit először szoptam. Megint az arcomhoz nyomta makkját. Odanyúltam és elkezdtem húzogatni, verni a faszt, míg a lyukon szoptam a másikat. Aztán 1. egészen a falhoz állt, így amikor kiengedtem kicsit a faszt a számból, a lyuknál szinte összeért a két makk. Megpróbáltam együtt bekapni őket, de a magas szopatóm elhúzta a faszát, nem akarta a másik faszhoz érinteni. Így újra őt kezdtem szopni, hiszen most ő volt a szopatóm, 1. már használta a számat, most ő csak második volt. Nem is ellenkezett, hagyta, hogy szopjam 4.-ot, közben fogdosott, hozzám dörzsölte a makkját. Aztán újra jött valaki. Megállt az ajtóban és nézte kicsit, hogyan szopatnak, aztán tovább ment. Az 1. szopató is kiment, én pedig teljes figyelemmel szoptam tovább 4. nagy faszát. Jó volt. Jó érzés, betöltötte a számat és kényelmes volt szopni, mert pont megfelelő magasságban volt térdelés közben és jó nagy volt, nem kellett nyújtózkodni, hogy hozzáférjek. Térdelve, majd guggolva szoptam. Kis idő múlva hallottam, hogy bejön valaki. Elég magas, fekete inges, nagydarab pasi volt. Idősebb, sejtettem, hogy ő lesz H., akivel előre megbeszéltem a szopatást. Nézte hogyan szopok, aztán lenyúlt, megfogta a bugyis seggemet, belemarkolt, rá is csapott. Élveztem. Kipucsítottam a seggem, hogy jobban tudja fogdosni, paskolni. Hamarosan visszajött 1. is. Ő újra fogdosott és az arcomhoz nyomta a faszát. Az új férfi is kivette a farkát és odakínálta. Szép, átlagos méretű fasz volt. Odafordultam, de akkor az eddig lyukon szopató férfi, a 4. szopatóm elhátrált a lyuktól. Utánanyúltam, megmarkoltam a faszt, verni kezdtem. A másik kezemmel 1. faszát vertem és közben H, az 5. szopatóm faszát vettem a számba és cumizni kezdtem. Kis ideig játszhattam így a három fasszal, de a 4. szopatóm megunta, elvette a farkát, elhátrált és el is tette a faszt. Ő nem élvezett a számba.

Nem volt időm bánkódni, mert két férfi is volt mellettem, az 1. szopatóm és az új férfi, az 5. szopatóm. Ők ketten együtt szopattak, egyiknek vertem, míg a másik faszt cumiztam, aztán fordítva. Próbáltam mindkét faszt bekapni, de csak a két makkor sikerült együtt nyalogatni. Egy idő után 5. szopatót kezdtem inkább cumizni, 1. arrébb lépett, aztán kiment.

Most volt kis idő, felálltam, kiegyenesedtem, kinyújtottam magam. Megkérdeztem 5. - ot, hogy vele beszéltem-e meg a szopatást, mondta, hogy igen. Aztán azt mondta, hogy átmegy a másik fülkébe és a lyukon megszopat.

Mire odaért én letérdeltem a lyuk előtt és bekaptam a felkínált faszt. Már nem kellett sokáig szopnom, hamar elélvezett a számba. Elég sok volt és finom. Mikor elélvezett, kihúzta a faszt, az utolsó csepp gecit kifejte magából. Sajnáltam, hogy azt nem kaptam meg. A férfi elköszönt és kiment.


Én leültem, ittam pár korty vizet, pihentem pár percet, aztán fogtam a zsákom és átmentem a nagyterembe. Éppen nem volt bent senki,  de már hallottam is, hogy nyílik az ajtó és bejött egy pasi. Nagy a forgalom, szerencsére. 

Jobb oldalon ültem le a kis beugróban lévő egyszemélyes padra. Az új pasi bal oldalt ült le a második padra, így kicsit előttem volt, kb. 1,5 m távolságra. Miután elült felbontott egy doboz sört, belekortyolt. Én csak ültem, néztem a filmet és néztem, ahogy az új pasi előveszi a farkát és fogdosni kezdi. Újra nyílt az ajtó, a pasi elrejtette a faszát a kezével.

Az 1. szopatóm jött be, hátrament és megállt a falnál, ahol az érkezésem után is állt és ahol először szopni kezdtem. Még nem vette ki a farkát, nézte a filmet. Aztán egy újabb pasi érkezett, nem tudom biztosan új volt-e, vagy a 2. szopatóm, nem láttam jól, háttal volt nekem.

A padon ülő férfi újra elővette a farkát és mozgatta rajta a kezét. Teljesen nyíltan néztem. Nem kezdeményeztem, nem mentem oda és kértem, hogy szophassak, jól esett kicsit ülni a sok térdelés, guggolás után. A pasi rámnézett, mutatta a farkát, aztán felállt és odaállt mellém. Fiatal volt, harmincas, vékony, de izmos, borostás. Ránéztem a sliccéből kimeredő, álló farkára: szép volt. Talán 16-17 cm, egyenes, nem túl vastag. A makkról hátracsúszott a bőr, nedvesen csillogott. Szó nélkül odahajoltam és bekaptam a makkját. Ő lett a 6. szopatóm. A férfi elhelyezkedett velem szemben, mélyen bevettem a faszt, egészen a torkomig. Jó volt szopni, egész nap ez a fasz tetszett nekem legjobban. Persze, mindegyiket öröm volt szájba venni, izgalmas volt cumizni, szopni, vagy hagyni, hogy megbassza a számat, de ez a fasz tényleg nagyon tetszett. Sokáig szoptam. Kényelmes volt ülve szopni, pont megfelelő magasságban volt, akár csak a makkot nyalogattam, csókoltam, akár mélyen bevettem a számba a faszt. A pasi engedett cumizni, aztán kicsit dugta a számat, majd újra hagyta, hogy szopjak és ilyenkor kortyolt a söréből. Aztán lenyúlt és megsimogatta a fejem, a tarkóm, aztán a mellem kezdte fogdosni, megcsípte a mellbimbóimat. Jólesett, bár néha kicsit fájdalmas volt, de azért jólesett. Utána lenyúl, megmarkolta a seggem, majd belenyúlt a bugyimba és így fogdosta a seggem. Az ujjai a lyukamig hatoltak, aztán beujjazott. Szárazon, nedvesítés nélkül nem csúszott be az ujja, de így is izgalmas volt. Sokáig szopatott, időnként lenyúlva a seggemhez vagy a mellemhez. Nagyon izgalmas volt, hogy közben sokan járkáltak, megálltak, nézték kicsit a szopatást.

Először az 1. szopatóm nézte, miközben húzogatta a saját farkát, aztán egy új pasi jött, ő is nézte. Utána megjött a 4. szopatóm, a szemüveges és leült a 6.-ik szopatóm helyére, félig a filmet nézte, félig a szopatásomat. Az új pasi, aki bejött és egy ideig nézett, most közelebb jött, elővette a farkát és egészen közel állva verni kezdte. Ránéztem, átlagos kb. 14-15 cm hosszú, elég vastag fasza volt. Megfogtam, hagyta, hogy verjem. A pasi közben a szopatómhoz hajolt, valamit beszéltek, de nem hallottam mit. A szopatóm elhúzta a farkát, az új pasi pedig azonnal a helyére dugta a számba. Ő lett a 7. szopatóm. A 6. szopatóm farkát megfogtam, most neki vertem, húzogattam, míg a 7. szopatott. 7. beállt az oszlop mellé, 6. pedig oldalt állt így újra szabadon látszott az arcom a tv irányából. Láttam, hogy egy új, rózsaszín pólós nagydarab pasi nézi, hogyan szopatnak ketten felváltva. Aztán a 6. elvette a farkát és kiment. Sajnáltam, de nem volt időm foglalkozni vele, mert 7. megfogta a füleimet és baszni kezdte a számat. Hamarosan elélvezett, neki nagyon sok, elég keserű gecije volt, kétszer is nyelnem kellett mire mind lefolyt a torkomon. A pasi kiment, én pedig ittam egy kortyot és ültem tovább. A 4. szopatóm még most is ott ült és nézte a filmet. A rózsaszín pólós közben kiment és az 1. szopatómat sem láttam sehol.

Kis ideig ültem, pihentem, amikor visszajött a 6. szopatóm és megállt mellettem az oszlopnál. A nadrágján keresztül simogatta a farkát. Odahajoltam, tátottam a számat, erre elővette a sliccéből a faszt és a szám elé tartotta. Bekaptam és szopni kezdtem. Örültem, hogy visszajött, jó érzés volt szopni a farkát. Újra megmarkolta és játszott a mellemmel, a bimbóimmal, majd megint a seggemmel is, megint ujjazott. Felálltam és kipucsítottam felé a bugyis seggemet. Jó érzés volt, hogy hozzányomja a merev faszát. Odahajoltam hozzá, hogy felkínáljam a lyukam, hogy basszon meg, de még mielőtt mondhattam volna eltolt, lenyomta a vállam és újra a számba tette a faszt. Szoptam tovább. Hamarosan visszajött a 7. szopatóm, megállt és nézett kicsit, aztán megint kiment. Pár perc múlva egy új pasi jött és megállt előttem, rögtön elővette a farkát és húzogatni kezdte, miközben közelről nézte 6. hogyan szopat. Az új pasi még közelebb lépett, 6. elhátrált kicsit és az új férfi a számba dugta a faszt. Ő lett a 8. szopatóm.

Rövid, talán 13 cm-s, nagyon vastag fasza volt, nagy makkal. Hagyta, hogy szopjam kicsit, aztán erősen bevágta a számba egészen tövig. Féltem, hogy megsérül a fogamtól, mert olyan vastag volt, hogy nem fért rendesen a számban. Ráadásul alacsony férfi volt, így erősen előre kellett hajolnom ültömben, hogy elérjem a faszát. 6. szopatóm közben kiment, sajnáltam, nagyon jó volt őt szopni és még mindig reméltem, hogy megbasz, hogy pina lehetek.

8. szopatóm közben erősen, erőszakosan szopatott. Újra bejött a 7. szopatóm és nézte hogyan bassza a számat. Elhúztam a fejem, mert már fájt az állkapcsom, verni kezdtem a faszt. A két pasi beszélgetett, a 7. mondta, hogy előbb szopatott le, jó volt a számba élvezni. 8. azt mondta, hogy már fáradok, nem bírok rendesen szopni. Megint bekaptam neki, cumiztam kicsit, de kis idő múlva újra baszni kezdte a számat. Ezt nem bírtam, megint kiengedtem a faszt a számból. A pasi elvette a faszt, eltette, közben odaszólt a 7. szopatómnak, hogy már fáradt vagyok, lehet később még visszajön, és kiment. Kiment 7. is, csak 4. ült ott és nézte a filmet.


Én lihegtem a fáradtságtól már, le voltam izzadva, kiszáradt a szám és fájt az állkapcsom. Megittam a maradék ásványvizem, megnéztem a telóm: 13:04-volt. Kicsit ültem még, pihentem, de aztán fogtam magam és elkezdtem készülődni. Levettem a rózsaszín bugyimat, ami elől teljesen átázott az izgalmi váladékomtól, megtöröltem a kis szánalmast, ami ettől majdnem elfolyt. Tiszta bugyit vettem fel, aztán felvettem a rövidnadrágomat, ingemet és kimentem a moziból.

 

Kicsit több, mint három órát voltam lent a moziban, ez alatt 8 fasz volt a számban, és 4 élvezett el a számba. Volt, amikor 2, volt, hogy 3 faszt izgattam egyszerre. Nagyon élveztem, nagyon tetszett, bár minden nap megtehetném ezt! 

De ideje volt eljönnöm, mert már tényleg fájt a szám is a szopástól és a derekam, hátam is a kényelmetlen testhelyzettől. Ha maradok, lehet, hogy még 1-2 fasz kerül a számba, de nem tudtam volna már olyan jól, leszopni őket, ahogy illenék. A 8. szopatóm miatt így is rossz érzésem van, ő szeretett volna elélvezni szerintem, csak már fáradt voltam hozzá…

6. szopatóm, a legjobban tetsző fasz szintén nem élvezett el a számban, ezt is nagyon sajnálom, de lehet hogy ő még várni akart, esetleg mást is megszopatni, vagy megbaszni.

1. és 4. szopatóim sem élveztek el a számban, de őket nem bánom annyira. 1. szerintem már néhányszor elélvezett aznap, 4. pedig tuti várt valakire, mert miközben a filmet nézte sem verte magának, csak ült ott nyugodtan, tétlenül.

 

Összegezve, nagyon jó volt az a kirándulás, szopótúra, nagyon élveztem! Remélem hamarosan lesz alkalmam megismételni és talán még többet is szophatok, több férfit elégíthetek ki. És talán meg is basznak már végre!


Az előre megbeszélt szopatómnak, H.-nak tetszett a szopásom, azt írta, hogy remek élmény volt. Remélem máskor is sikerül leszopnom őt, ha legközelebb megyek, értesíteni fogom. 

Uram is elégedett a teljesítményemmel, viselkedésemmel, megérti, hogy nem rajtam múlott, hogy nem minden férfi élvezett el a számban. 

Uram elfogadta a periódusra vonatkozó szopási kötelességem teljesítését, így ha sikeres lesz ez a hetem, a következő héten már folyathatom a kis szánalmast!

A kötelezőn felüli három sikeres faszszopásért pedig jutalomfolyatást kaptam Uramtól! A jutlaomfolyatásomat a rendes esedékes folyatás után, aznap végezhetem el, remélem hamarosan erről is beszámolhatok a blogomon.



4 megjegyzés:

  1. A végére már én is csupa nedv lettem. Gratulálok és irigyellek egyszerre. Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Gézuka!
    Gratulálunk, szép teljes teljesítmény.
    Drukkolunk, a puncikád is használatba kerüljön mihamarabb.
    éva&anti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Remélem legközelebb megdugnak és nevezhetem majd puncinak a lyukam!

      Törlés