2022. augusztus 28., vasárnap

Új periódus

Uram meghatározta az új periódusom feltételeit. Most is 16 hetet kell teljesítenem és heti 230 sissypontot gyűjtenem. A periódus időtartama alatt most nem egy, hanem 3 faszt kell leszopnom. Sikeres szopásnak csak az számít, ha a férfi el is élvez a számban és lenyelem a gecit. 

Remélem sikerül háromszor szopni a következő 16 hét alatt, ha igen, és a pontgyűjtéssel is rendesen haladok, akkor még ebben az évben, December végén, újra elfolyathatom a kis szánalmas pisilőmet. 

Uram a jutalomfolyatásom feltételeit is megváltoztatta. Eddig három férfit kellett leszopnom és a gecit lenyelnem, egy nap alatt, hogy kiérdemeljem a jutalomfolyatást, ezentúl öt szopás és gecinyelés szükséges.

Ezt már lényegesen nehezebb teljesíteni, hiszen a legutóbbi, igen sikeres szopótúrám alatt is csak négy férfi élvezett el a számban, csak négy adag gecit nyelhettem. És a kötelező, vagyis most már az első három szopás nem számít bele a jutalomért végzett szopásokba. Először a kötelezőket kell teljesítenem, utána szophatok jutalomért. Tehát, ha csak egy alkalommal jutok el szopni, akkor az első három a kötelező, amivel teljesítem a periódust, csak az ezután következőkért jár pont és ha még ötöt sikerül szopnom, vagyis összesen nyolc faszt, akkor kapom meg a jutalomfolyatást. 

Persze a kötelező szopásokat egyesével is teljesíthetem, így minden lehetőséget meg kell ragadnom, hogy szopjak. 

Persze, eddig sem ellenkeztem soha, ah valaki megengedte, hogy szopjam a farkát és szoptam és ha elélvezett a számban, akkor nyeltem a gecit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése