2024. szeptember 4., szerda

Sikeres 16-ik hét

Sikeresen teljesítettem a 16-ik hetemet, amikor összesen 264 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 124 sissypontot a nevetséges kis pisilőm és a zacsim csipeszelésével szereztem







A 16-ik hét teljesítésével véget ért a periódusom alapszakasza, 16 héten át, minden héten elégséges, több, mint 250 sissypontot gyűjtöttem. A szánalmas kis pisilőm elfolyatását mégsem érdemeltem még ki, mert nem teljesítettem a sissypinám használatára vonatkozó, 16 hetes periódusra előírt minimális mennyiséget. 16 hét alatt összesen tízszer kell szopnom, sikeresen, végig, a gecit lenyelve, és két alkalommal kell, hogy megbasszanak, használják a sissypinámat. A szopásokat teljesítettem, túlteljesítettem: a 16 hét alatt összesen 26 faszt szoptam és ebből 21 sikeres volt, a szopatóm a számba élvezett és én lenyeltem a gecit. Viszont csak egy alkalommal basztak meg. 
Így addig kell folytatnom a periódust, míg még egyszer megbasz valaki, vagy, Uram külön engedélyével, ezt a baszást kiválthatom 10 újabb szopással. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése