2024. szeptember 10., kedd

Sikeres 17-ik hét és sikeres periódus

Uram elfogadta a 17-ik hetemet, amikor összesen 261 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb, 106 sissypontot a nevetséges kis pisilőm és a zacsim csipeszelésével szereztem. 






A héten összesen több, mint 52 órán át volt bezárva a szánalmas kis pisilőm az erényövbe, ez a teljes idő 30,9%-a.

A héten kétszer is szopótúrán voltam, második alkalommal szerencsére a sissypinám is használva lett, ezzel teljesítettem az év második periódusára előírt követelményeket. 
A második periódus május 13-tól szeptember 8-ig tartott, ez alatt nyolcszor voltam szexmoziban, szopótúrán. Összesen 35 fasz volt a számban, 28 fasz élvezett el a számban és kétszer basztak meg. Ezzel kiérdemeltem, hogy újra elfolyathassam a nevetséges kis pisilőmet. 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése