2017. november 11., szombat

Dupla cumi a szabadban



G-vel és Cs-vel Debrecenben ismerkedtem meg a szexmoziban. Később G rendszeres szopatóm lett. Ha én járok Debrecenben hívom és kocsiban valahol a város szélén szopat, de még gyakoribb, hogy ő jár erre a munkája miatt. Ilyenkor valahol felvesz a városban, kivisz a város szélére egy földútra, erdőszélre és megszopat. Kocsikázás közben kikérdez, hogy mióta utoljára használt mi történt velem, szopattak-e, használtak-e mások. Ha van miről, beszámolok neki részletesen, ha nincs, akkor régebbi esetekről kérdez. Így autózás közben már elmeséltem neki legtöbb szexuális élményemet, gyerekkoromtól kezdve. Amikor megérkezünk egy alkalmas helyre leparkol, kiszáll a kocsiból és átjön a jobb oldalra. Miközben megkerüli a kocsit én kinyitom az ajtót és kiteszem a lábam így ülök tovább és várom, hogy a elővegye a farkát, vagy teljesen letolja a nadrágját, boxerét és szophassam, cumizhassam végre a faszt. Általában még puhán teszi a számba a faszt, a cumizástól keményedik meg, áll fel teljesen. Aztán erőteljesen, a torkomra lenyomva szopat, majd enged pihenni, miközben cumizok, aztán újra dugja a szám, míg végül telegecizi a torkomat, számat.
Miután elélvezett és lenyelem a gecit, megtörlöm a szám és visszaülök rendesen a kocsiba, G pedig megtörli, leteszi a farkát és ő is beszáll. Én megköszönöm a szopatást, ő pedig visszavisz a városba és megígéri, hogy ha legközelebb erre jár újra hívni fog.
Egyik alkalommal is így hívott fel és közölte, hogy elhozta egy haverját is, ketten fognak szopatni aznap. Örültem neki, nagyon szeretek cumizni. Izgatottam vártam, hogy szophassam a faszokat.
Fél négykor a busszal elmentem a városba, G már ott volt a Spar parkolójában.
G haverja, akit magával hozott az a pasi volt, akit a facebookról ismerek, Cs, aki a moziban már szopatott, és aki G-vel is összehozott. Beengedett a középső ülésre a furgonban, aztán elmentünk arra a helyre, az állattartó telephez vezető bekötőútra, ahova az utóbbi időben vitt G szopatni. Útközben kérdezte, hogy volt-e valami csütörtökön Debrecenben. Mondtam, hogy az egyetemi WC-ben szoptam. Nagyjából elmeséltem a történteket. Cs is, G is sajnálkozott, hogy a mozi már nem működik, hogy nincs Debrecenben egy rendes, nyugodt hely. Közben megérkeztünk, G betolatott és megállt. Megkérdezte melyiküket szopom le először. Mondtam, hogy ahogy akarják, mondják meg ők.
G felajánlotta Cs-nek, hogy használjon ő először, de visszautasított, hogy: "szopasd te először, a tied". G kigombolta a nadrágját és szólt, hogy menjek. Cs kiszállt és kiengedett én pedig megkerültem a furgont. Ekkor néztem a telefonom: 15:57-volt. Jó volt elgondolni, hogy a többiek még dolgoznak négyig, én pedig már szopok.
Mire odaértem G letolt nadrágban, gatyában várt, a lábait kilógatva a nyitott ajtón. Kicsi és puha volt neki, amikor bekaptam és szívni kezdtem a számban állt fel. Kis ideig hagyott szopni, utána a fejemre tette a kezét és ültében a csípőjét emelgetve baszni kezdte a számat. Egészen torokig, amikor már nem kaptam levegőt jeleztem álljon meg. Kinyitottam a szám, levegőt vettem, lihegtem kicsit, és láttam közben, hogy Cs a másik nyitott ajtóban áll és néz minket. Gyorsan újra bekaptam a faszt és szoptam, tövig bevettem, ahogy G szereti és erősen szívtam. G nemsokára újra baszni kezdte a számat és elég hamar erősen lihegni kezdett. Hamar elélvezett és sok gecije volt, megtöltötte a számat. Lenyeltem. Lenyaltam a makkot, még nyaltam volna kicsit, de eltolt és annyit mondott még lihegve: Menj a másik oldalra, szopjál. 
Felnéztem, Cs már letolt gatyával éppen ült be az ülésre. Megkerültem a kocsit, és ahogy odaértem rögtön bekaptam a faszt, ami már állt, és egészen kemény volt.
Cs fasza normál méretű, kb. 15 cm lehet, kicsit lefelé görbül. A makkja kicsi és egészen hegyes. A zacskója és a farka mellett le van borotválva, felül a farka felett pedig rövidre, kb. 5 mm-re nyírva a szőr. Amikor bekaptam megkérdezte kényelmes-e a helyzet. Csak bólintottam és hümmögtem egyet szopás közben.
Játszottam a nyelvemmel a makkon és közben szívtam a faszt, így szoptam egy kis ideig, aztán szólt, hogy nyalogassam a golyóit. Lejjebb mentem és nyalni, kicsit szívni kezdtem, ő pedig verte a faszád az arcom felett. Hamar lihegni kezdett és nyögte, hogy: gyere. 
Bekaptam a faszt, hogy szopjam, de nem hagyta abba a verést, inkább az ajkaimhoz verte a makkját, kicsit csapdosta a makkal a számat. Végül a makkot sikerült bekapnom és így verte ki a faszát a számba. Az első löket geci egészen mélyre spriccelt a torkomra és le is nyeltem. Utána már nem lőtt, csak folyt. Egészen édes geci volt, kevesebb, mint G-é. Hagyta, hogy lenyalogassam a makkot, az előbukkanó utolsó cseppeket is. Kitátottam a szám és mutattam a gecit. Félreérthette, mert egy papírzsebkendőt nyújtott, de nem vettem el, hanem lenyeltem a gecit és mutattam az üres számat. Annyit mondott: jól van. Köszi.
Kiszállt a kocsiból, én pedig beültem középre. Ránéztem az órára: 16:12 volt. 15 perc alatt szopatott le a két pasi. Gyors menet volt, néha G egyedül is tovább szopat. Cs a kocsi mellett megtörölte magát, és beszállt. 
Visszahoztak a városba, én megköszöntem a szopatást és kiszálltam.
Nagyon izgalmas volt kocsiban, szabadban két faszt szopni egymás után. Felállt, nedvesedett a kis pisilőm, annyira, hogy a bugyim átázott, sőt, a farmeremen belülről látszott a nedves folt ahol a makkom a bugyin át odaért.

Nagyszerű élmény volt, remélem még sokszor lesz részem ilyenben. Köszönöm szépen G-nek és Cs-nek a szopatást, a gecit. És köszönöm szépen Uramnak, hogy engedi, sőt ösztönöz rá, hogy minél többet szopjak.



4 megjegyzés:

  1. Szia szopos gezuka!hmm orulok nki hogy sikerult vegre faszhoz jutnod!! Es egyszerre 2 faszt szoptal :) ugyes kis ribanc vagy:) igen.. Hamar vegeztel a szopassal.. Lehetett vna hosszabb menet is... De mind1 az a lenyeg h szophattal;) a beszolod tetszett igenyes irad volt mint mindig:) varom a kovetkezot:)puszi Kitty..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kitty, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy:)
      Igen, a lényeg, hogy cumizhattam :)

      Törlés
  2. Szia Gézuka!
    Köszönjük a beszámolót. nagyon teteszett mindhármunknak.
    Örülünk hogy sikerült egy jót szopnod, sőt kettőt.
    Köszönjük a gazdádnak, hogy lehetővé tette, s ezzel, a beszámolón keresztül nekünk is kellemes élményt adott.
    Még egyszer köszönet a Gazdádnak.
    Éva, Anti

    VálaszTörlés