2019. március 25., hétfő

Az év első csalánozása

Az elmúlt hetekben már figyeltem a kert végén a csalánt és most vasárnap úgy gondoltam eléggé nagy már és eléggé csípős ahhoz, hogy elkezdjem a kis pisilőm és a seggem csalánozását.

Egy nagy csokor csalánt szedtem le, amit itthon két egyenlő csokorra osztottam, valamint maradt még egy kevés, későbbi felhasználásra.

Uram határozata alapján 3 sissypontot ér, ha egy percen keresztül csapkodom, verem a kis pisilőmet egy csokor csalánnal - erre használtam az egyik csokrot.


Égett, szúrt a csalán, de ki kell bírni, ki is bírtam. Először előrehúzott fitymával csapkodtam a kis pisilőmet, de kb. 20 másodperc után hátrahúztam a fitymát, hogy a kis makkom is kapjon a csalánból. Fájt, de kibírtam.

Miután az első perces csalánozást elvégeztem, kb. egy percig csak lihegtem, pihentem, aztán fogtam a másik csokor csalánt és azzal újra egy percen keresztül csapkodtam a kis pisilőmet. Ekkor már nem csak a kis pisilő, de a zacsim is kapott oldalról, alulról is a csalánból. Ez a perc, mivel új csalánt használtam, 5 sissypontot ért.



A második perc végén már kicsit több időre volt szükségem, hogy lenyugodjak. Ekkor fényképeztem, de az első fotók még nem sikerültek, túlságosan remegtem, a kezem, de az egész testem is, elmosódottak lettek  a képek. Kis pihenő után viszont sikerült normálisan lefotózni a két csalán verés eredményét.








Ezután felhúztam a bugyikámat és elől, hátul teleraktam a csalánnal. Először az eddig még nem használt csalánt tettem a bugyika közepére, a combjaim közé. Aztán egy csokor csalánt előre tettem be, nagy részét a bugyika és a kis pisilő közé, kisebb részét a hasam és a kis pisilő közé.  





Ez után a maradék csalánt betettem a bugyiba hátra, a seggemhez.



Ezután leültem a fotelbe, beléptem a chatre, de nem bírtam már sokáig, nagyon égett a kis pisilőm, a makkom, a hátrahúzott fitymám széle. 



Kb. 10 perc múlva már nem bírtam tovább, felkeltem és letoltam a bugyikámat a seggemről, hogy kihulljon a csalán.





Ezután  előlről, a kis pisilő mellől és a combjaim közül is hagytam kiesni a leveleket.







Miután végeztem a csalánozással lefotóztam az eredményt, a nyomokat a kis pisilőn, zacsin és a seggemen.














Fájdalmas volt az év első csalánozása, mindig fájdalmas élmény egy csalánozás, de éppen ezért elég sok pontot ér. A vasárnapi csalánozás összesen 31 sissypontot ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése