2019. március 25., hétfő

Szabadtéri bepisilés


Szabadtéri bepisilés
A tavasz, a jó idő miatt egyre több feladatot tudok végezni, többféle képen tudok sissypontokat gyűjteni. A szabadtéri bepisilés, ami lebukás veszélyes és megalázó feladat 10 sissypontot ér. Most hétvégén volt lehetőségem végrehajtani.

Szombat délután kimentem a szomszédos épület mögé, levettem a melegítőnadrágomat, hátratettem a kis pisilőmet és leguggolva pisilni kezdtem a  bugyikámba.





Aztán a kis pisilőt előre tettem és így pisiltem tovább. 



Amikor már átázott a bugyikám elől és középen a lábam közt is, felvettem a melegítőnacit és hazamentem, pisisen, pisiben tocsogó papucsban. A lépcsőházban készítettem képeket, a nacim is átázott.



Ezután a fürdőszobában bemásztam a kádba és a nagy pisis poharamba pisiltem, kb. fél deci jött még, amit mind meg is ittam, teljesítve ezzel a napi pisiivást. Aztán a pisis bugyikámat a fejemre húztam, szagoltam, nyaltam, szívtam ki belőle pisit. 

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése