2019. április 29., hétfő

Sikeres negyedik hét

Újra sikeresen teljesítettem egy hetet, már a negyediket ebben a periódusban és már csak három jól sikerült hét kell és újra elfolyathatom a kis pisilőmet. Ezen a héten az alábbiak szerint végeztem a pontgyűjtő gyakorlataimat és szereztem 123 sissypontot:


A héten a legtöbb pontot (40) a kis pisilőm kötözésével és csipeszelésével (39 szereztem. A két gyakorlatot gyakran együtt végzem:






Ezen a héten háromszor kötöttem fel a két db félliteres flakont a golyóimra, összesen 50 percen keresztül lógtak a golyóimon, ezzel összesen 10 sissypontot szereztem. A flakonok felkötése a következő módon történik:


Miután felkötöttem őket így mosogatok, kávét főzök, egyéb konyhai munkát végzek. Sokszor a sissylyukam is be van dugva közben, én két gyakorlatot végzek egyszerre:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése