2019. április 8., hétfő

Új periódus, első sikeres hét

Uram az új periódus idejét hét hétben szabta meg, a heti elérendő pontszám most is 120 sissypont. Ma Uram elfogadta a az elsőm heti teljesítményemet, amikor 133 sissypontot gyűjtöttem az alábbiak szerint:


A héten a legtöbb (49 sissypont) pontot a kis pisilőm és a seggem csalánozásával szereztem.

Szombat délután szedtem egy nagy csokor csalánt, amit két részre osztottam, 


aztán a kisebb csokorral egy percen keresztül vertem a kis pisilőmet. Ez 3 pont.


Miután elvertem a kis pisilőmet csalánnal és lefotóztam a nyomokat, 






elkezdtem telerakni a bugyikámat csalánnal. Erről is készítettem videót.

Előbb a lában közét, a bugyika közepét raktam tele és felhúztam a bugyit. Nagyon csípett.


Aztán elől raktam tele a bugyikát, előbb a hasam és a kis pisilő közötti részt, aztán a kis pisilő és a bugyi közötti részt.












Amikor végeztem 16:28 volt, innen mérem az időt.


Megfordultam és teleraktam a bugyikát hárul is, a seggemnél. 16:29-kor végeztem vele, innen mérem az időt.



Miután tele volt a bugyim leültem a nethez, beléptem chatre, de semmi érdekes nem volt. Nézelődtem, olvastam, aztán amikor már nem bírtam tovább ülni felkeltem és kiszedtem a csalánt. 

 

 

Előbb elölről szedtek ki a csalánt, lehúztam a bugyikát és hagytam kihullani, aztán hátulról.

 





A csalánozásért járó pontok eszerint alakultak:
Csalán bugyikába előre 16:28 és 16:49 között, ez 21 perc. Első perc 3 pont + 20 perc = 20 pont.
Csalán bugyikába hátra 16:29 és 16:50 között, ez 21 perc. Első perc 3 pont + 20 perc = 20 pont.
Összesen: 49 sissypont.

A csalánozás jól fizet, de nagyon csíp, ég, még órákkal a csalánozás után is. Utána pedig még másnap is viszket a bőr a seggemen és a fitymámon, a makkormon még másnap reggel is látszott, a csalán piros nyoma. Ára van a sok pontnak, egy sincs ingyen, könnyen.



 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése